Wij willen vrijdag of zaterdag lekker gaan winkelen in Rotterdam. We gaan naar de Lijnbaan ofzo? Maar we willen er waarschijnlijk ook gaan eten in de avond. Maar wat zijn leuke restaurants waar je ook nog eens lekker kunt eten?
Ik vind Bazar erg leuk.. maar verwacht geen culinaire hoogstandjes, wel gewoon lekker eten (en betaalbaar) Wereld-eethuis O'Pazzo is ook leuk (maar je kunt niet reserveren dus vaak wel even wachten voor je aan tafel kunt)
Ik houd van Sumo, heb je meerdere van in Rotterdam, maar zou wel reserveren. Is trouwens Japas, all you can eat, je kan er van alles eten De griek daar bij pathé vind ik ook erg lekker en leuk
ik wilde ook zeggen de BAZAR! Jamm! En op de blaak zitten allemaal italianen lekker en goedkoop. Voor goedkoop paar gangen menu kun je naar humphreys, zit ook op de blaak, of voor vietnamees: Little vie ook erg lekker en leuk! Zit in de zijstraat van de blaak bij de kerk! Maar als je er al gewoon rondloopt op de lijnbaan en centrum zelf kom je ook al heeeeeeel veel tegen hoor
'Bazar' in de Witte de Witstraat (wereld-eethuis/Arabisch) of Sushi bij Sumo / Shabu Shabu. Bij de sushi restaurants al wel reserveren van tevoren. Ik ben jaloers en wil met je mee haha!
Ohh nee Sushi word m al niet hahaha. Ik ben een enorme visliefhebber maar niet rauw ( behalve haring haha ) Bazar klinkt ook wel leuk en lekker..
Dim Daily was mijn vaste adresje voor in het weekend toen ik er nog woonde. Is naast de V&D en ook betaalbaar. Noodle soepen, dim sums, ook sushi, rijstschotels. Drink er Chinese thee bij
Vriendin van mij is helemaal weg van het huis van Afrika en de bazaar maar moet je wel echt van houden. Ik zelf vind het helemaal niks! Allemaal beetje apart en eigenaardig hahaha ik ben een zeikerd Maar uhm in de witte de withstraat echt super veel restaurantjes. De Griek naast de pathe is ook lekker en er zit daar op het plein ook een berencafe!!
Dank je voor de tip! Ik heb wel eens bij Bazar gegeten, maar was naam en exacte locatie vergeten. Nu weet ik 't weer. Is echt wel een aanrader. (maar dat zeggen meer mensen hier )