Ik doe ook mee.. En iemand zei dat yet een doos tissues was? Nee hoor dating yet niet. Is een apparaat die je makkelijk kan verplaatsen waar een rol papier in zit waar je steeds een stuk vanaf kan trekken volgens mij?
Wauw zo te zien mag bijna iedereen mee doen.. ik niet in ieder geval. Ik mag wel nog een onderzoek invullen of dat ding met korting kopen, maar dat ga ik dan natuurlijk ook niet doen haha.
Ik mag ook mee doen! Je krijgt 3 van die dingen toch? 1 voor jezelf en 2 om uit te delen? Ben benieuwd!
Ik ook ! (wist niet dat op zp op mensen waren die ditdoenhihi. Ik doe voort eerst mee...) Succes !.. laat t knoeienmaarbeginnen..
Testen jullie wel vaker ?? ik heb ooit eens opgegeven voor de olvarit maar was denk ik niet de enige hihi. kwam er niet door,
Ja, ik heb me aangemeld met de Olvaritactie en heb ook mee mogen doen Nespresso Pixi mocht ik niet testen, maar dit product dus weer wel. Echt leuk!
Misschien vandaag al wel... Met de Olvarit ging het heel snel. Weet iemand trouwens of we de dispensers mogen houden? Ik dacht van wel? Kon iig niks vinden over terugsturen of kopen?
Daar kon ik ook niks over terug vinden. Ik ging er eigenlijk vanuit dat we ze mochten houden, zeker ook omdat we er ook 2 krijgen om uit te delen. Ben benieuwd of we vandaag dan krijgen, zou ik helemaal super vinden ( waar je me blij mee kan maken )
Oow wat leuk!! Hopelijk komt ie hier ook vandaag binnen. Zal je zien dat ik dan net de kindjes ophalen ben van school