Hier een briefje in de bus dat er eepakketje bij de buren ligt maar nu zijn die natuurlijk niet thuis, dus bebenieuwd
Ooh leuk dat de eerste de pakketten al binnen hebben. Komt het pakket met Postnl? Of een ander? Ik weet ook niet of we ze mogen houden,daar was ik ook benieuwd naar. Misschien staat het in een van de boekjes die bij het pakket in zitten?
Hier ook het pakket binnengekregen, 1 zilverkleur en 2 zwarte Ik gebruik de zilveren en heb m'n schoonmoeder al blij gemaakt met een zwarte, leuk hoor Wel ff klooien om de deksel los te krijgen, indrukken en tegen de klok indraaien dus..
ben benieuwd of ik hem ook krijg hier vandaag.. pakketjes worden altijd aan het eind van de dag bezorgd hier
Wie bezorgt ze? Had net postNL aan de deur met een pakje..... voor de buren. Moesten jullie trouwens ook een kiala afhaald punt op geven bij het aanmelden? Ik wel en vraag me dus af of ik hem thuis krijg of daar moet ophalen.
Nou om 14.15uur wil ik de deur uit gaan om de kids van school te halen, rijdt net een bus van TNT de straat in, dacht ff wachten, want wie weet komt ie mijn easypull brengen . En ja hoor, mijn wachten werd beloond, haha. Helaas kon ik hem alleen maar aannemen en moest ik wachten totdat ik weer terug kwam, zodat ik hem ook echt open kon maken. As een klein kind heb ik de doos opengemaakt. Hoe blij kun je zijn met iets wat je gratis krijgt
Nee niet dat ik weet eigenlijk! We wachten nog maar even af, misschien komt ie morgen want PostNl is hier al geweest.. Dus wellicht dat ik het morgen krijg
Hier kwam de buurman het net brengen en het is een flink zware doos, alvast 1 uitgepakt en optafel gezet en hij plakt goed . Manlief heeft hem in elkaar gezet maar dat ging nog al moeizaam, lag dat aan mannen of gaat dta echt zo moeilijk?
Kiala is voor de insiders toch-? Trnd heb ik nog nooit een kiala punt op hoeven te geven Hier nog niks binnen.;
Ik mag ook mee doen De eerste keer. Vandaag niet thuis, geen briefje, dus wie weet komt het morgen. Ik ben zoooooooo benieuwd. Zit al helemaal in spanning.
Hier is hij al wel binnen 2 Zwarten en 1 zilveren, de zilveren houden we zelf en 1 zwarte gaat naar 1 van onze buurtjes. Manlief was al net zo blij als ik toen het pakketje er was hahahaha