Plenty Easypull Mobile

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje11, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Misschien in de spambox beland??

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    ook niet... Anders neem ik morgen wel even contact op.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ben benieuwd! Zelf heb ik nog niks ontvangen, maandag wellicht.

Moet je dit product ook weer terug sturen? Met bepaalde producten is dat namelijk zo..... En moet je ook perse een foto maken? Is de eerste keer dat ik mee doe!

4. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    je mag hem houden en je mag er ook 2 weggeven!

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik had 3 zilveren, geen zwarte...
    Jammer, had zelf wel de zwarte willen houden.

Hier staat ie in de kamer op het bijzettafeltje. Tot nu toe erg handig.

6. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Hier zaten er 1 zwarte en 2 zilveren in de doos. Toch zelf maar voor de zwarte gekozen. Hij is al goed in gebruik door een snotterend meisje:D

Open krijgen was inderdaad nog wel even een uitdaging, maar toch gelukt. Afscheuren vind ik wel meevallen. Nu eens kijken hoelang we met 1 rol doen!

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook 1 zwart en 2 zilver.
    Maar gebruiken voor een snotneusje? Lijkt me wel heel hard papier daarvoor, ik zou liever een gewone tissue gebruiken (die heb ik nu namelijk zelf in overvloed, mocht ook meedoen aan het Tempo-project :D).
    Ik gebruik het uitsluitend voor in de keuken en de ramen van de kachel. Tot nu toe een handige dispenser, maar ben benieuwd hoe lang hij goed blijft plakken (onderkant)

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Als je iets moet terug sturen staat dat altijd al in de uitnodiging vermeld, en de prijs van iets als je besluit het te houden na de testperiode.
    Foto's moeten niet persé, maar leveren wel de zogenaamde wombats op (kan je ook niets mee, geven wel aan hoe actief jij bent na het testen van een product).

9. MingMing

MingMing Actief lid

25 aug 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren heb ik ook een vriendin blij gemaakt met een easypulletje.

Ik vind het papier best hard, niet echt voor snotneusjes ofzo...
    En ik kwam er gister achter dat er ook van die kartel/scheurrandjes in het papier zitten, maar die gebruik ik niet, want je geeft een ruk (met 1 hand natuurlijk :cool:) en dan heb je sowieso teveel papier en het is helemaal nog ingerold zeg maar, dat vind ik wel minder eigenlijk.

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    En iedereen hem al binnen ondertussen?

Voor neus afvegen is hij inderdaad te hard, maarja daar is hij natuurlijk ook eigenlijk niet voor

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

mn vriend is her nu aan het halen bij het postkantoor, had een brief in de bus dat we het daar konden gaan halen

12. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw

Haha, ik heb hem al sinds vrijdag in gebruik, maar die kartelrandjes had ik nog niet ontdekt. ;) Door jouw opmerking heb ik er net even op gelet. En jawel, ook hier scheurrandjes (natuurlijk). Lijkt me overigens niet echt nodig. Ik scheur op de plek waar ik het nodig vind (al naar gelang de hoeveelheid papier die ik nodig heb). En ja, heel nonchalant met 1 hand natuurlijk. :D Ideaal!

13. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Nee hier nog steeds niets binnen?
    Vandaag wel weer een mail gehad van het project, er stond ook in dat de pakketten onderweg zijn dus ik hoop dat ik hem morgen binnen heb!

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook niet maar verwacht hem morgen wel eigenlijk :p

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is ie ook binnen :D het testen kan beginnen!

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Veel testplezier. Vanmorgen ging er hier een volle beker ranje om en ipv hem te testen met mijn net wakkere hoofd gewoon een doekje gepakt, binnenkort nog maar weer wta omgooien :D

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

hoeveel berichten en marktonderzoeken gaan jullie schrijven?

18. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Zo, hier was hij vandaag ook binnen.
    Iemand vroeg naar hoe ik het al kon zien op mijnpakket.nl? Ik heb daar een account aangemaakt en zie zo altijd alles dat naar mijn adres verzonden wordt al automatisch staan; handig maar dit keer klopte het dus niet(Zou zaterdag bezorgd worden en uiteindelijk pas vandaag).

Ik heb besloten de zilveren te houden hoewel mijn dochter de zwarte wilde houden.
    Heb meteen de gekartelde randjes even opgezocht zodat ik weet hoever ik hem uittrekken moet(dank voor de tip) en net kunnen gebruiken nadat ik midden in een achtergelaten deel slagroom stapte.....

Ik weet nog niet hoeveel ik in ga vullen en ga opsturen, de tijd zal het wel leren, uit ervaring weet ik dat dat met mijn enthousiasme te maken zal hebben.

Zijn er hier meer dames die hem op gaan hangen/willen hangen?
    En gebruiken jullie het aanwezig keukenpapier ook nog, of kan ik de nieuw ingeslagen voorraad beter doneren aan mijn schoonouders?

Veel testplezier allemaal!

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nog niet binnen!!!:x

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb net de eerste uitgedeeld aan mn buurvrouw.

ze heeft me een hartaanval doen voorkomen door een monster van een spin uit huis te jagen (vriend is niet thuis) en toen liet haar de pleny easypull mobile zien en ze wou het heel graag hebben, ze let vaak op haar kleinkinderen dus dan is het wel handig

Deel Deze Pagina