Ik vind Pleun een lieve naam, maar bijna iedereen vindt 'm lelijk, dus daarom zou ik hem niet geven. Plien is een goed alternatief idd. Diede en Sterre vind ik niet leuk.
Pleun vind ik geen naam Diede is mijm smaak niet maar er is niks mis mee. Sterre vind ik mooi, lief en zowel leuk voor een kind als een volwassen vrouw.
Diede en Pleun vind ik wel leuk, Sterre iets minder. Pien vind ik nog leuker, of Piene Succes met kiezen
Ken een vrouw die diedeke heet. Al noemt iedereen haar dietje. Pleun is ook wel leuk en hoor je steeds meer voor mijn gevoel.
Sterre. Ik vind Pleun een stomme naam. Boer Pleun. Diede vind ik een oké naam, maar erg jongens-achtig. Dan vind ik Dide leuker.
Ik ook.. Ik vind Pleun echt verschrikkelijk, trouwens Doet me meer denken aan een gek geluidje, dan aan een lief babytje, schattig meisje of volwassen vrouw.. Plien vind ik net zo erg.. Leuk op school als je Paulien heet en je vriendinnetjes het op die manier afkorten, maar daarnaast.. Nee.
Alle drie erg mooi! Sterre op 1. Diede betekent man van het volk, voor een meisje lijkt mij dat niet heel geschikt.
Pleun vind ik niet zo mooi. Diede vind ik echt verschrikkelijk (sorry!) Sterre vind ik wel mooi, al is t wel erg populair de laatste jaren. Succes met kiezen.
Geen van de drie Pleun vind ik afgrijselijk, leuk voor een vrouw van 80, Plien zo mogelijk nóg erger (sorry) Diede vind ik wel heel mooi, maar voor een jongen. Van namen als Sterre hou ik helemaal niet, vind dat net zoiets als Vlinder en Bloem.