Poeh, wat is het het uitzoeken van een naam moeilijk. We hebben 3 namen die we super vinden. Hoe erg is het rijmen van de namen S(t)ef - bef. Vinden Stijn dan een veiligere keus, maar de andere zijn zo leuk/stoer. Wat vinden jullie? Alvast bedankt voor jullie mening X
Oei ja, dat is wel een dingetje... Ik weet dat kinderen altijd wel iets kunnen verzinnen, maar het is toch fijner als het niet direct voor de hand ligt. Zeker met zo'n "leuk" woord als bef... Ik zou het niet aandurven...
Ik vind Stijn het leukst, maar zou de andere namen niet laten voor het rijmen. Kinderen kunnen overal wel wat van maken
Ik vind Stijn het leukst, Stef vind ik minder leuk, maar ook een gewone normale jongensnaam. Sef vind ik persoonlijk niks.
1 Sef - leuk, vlot en origineel 2 Stef - leuk, klein beetje kakkerig en origineel 3 Stijn - zeurderig, beetje kakkerig en onorigineel Ik ga duidelijk voor Sef (of Zef, vind ik eigenlijk nog mooier)
Stijn vind ik dan leuk! Maar vergis je niet van Stijn maken ze ook wel wat... Stijn Konijn of weet ik veel wat. Geen enkele naam is veilig voor de levendige fantasie van de meeste kinderen Sef vind ik zelf geen complete naam, Stef vind ik ook wel weer leuk, maar Stijn leuker!
FfStef vind ik meer een afkorting van stefan stijn vind ik niks sef, hmm nee... Ziet er onaf uit Zep/Zepp hoorde ik laatst, is dat geen optie?
Mee eens! Maar dat rijmen zou ik me zo druk niet om maken hoor, kindjes vinden altijd wel iets als ze iemand willen pesten. Iemand wordt echt niet gepest om zijn naam, tenminste niet bij zo'n normale naam als Stef.
Ik vind zowel Stef als Stijn leuk. Misschien ook een optie: Sten of Senn? Dat rijmen denk ik ook over na. Daarom twijfel ik over onze meisjesnaam Noa. Het rijmt op soa. Maar van de andere kant, als ze willen pesten vinden ze altijd wel iets. En er heten wel meer mensen Stef en Noa