Boxspring Swiss Sense

Discussie in 'De lounge' gestart door Bailey07, 10 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey07

    Bailey07 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.165
    1.740
    113
    We zijn aan het oriënteren naar een nieuw bed en zijn vandaag oa bij Swiss Sense geweest.

    Heeft iemand van hier misschien ervaring met Swiss sense? Hoe bevalt het bed? En de aanschaf/garantie etc?

    En mocht je Swiss Sense niks vinden of negatieve ervaring hebben, we staan voor veel open! Tempur valt echter wel af voor ons, dit vonden we niet fijn.
     
  2. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Wij hebben 2 jaar geleden de topper en matrassen van onze boxspring van Goossens vervangen door 2 dikke matrassen van swiss sense die we zonder topper gebruiken. We hebben elk onze eigen matras uitgekozen en zijn er heel blij mee. Service was ook top.
    Mijn ouders hebben een hele boxspring gekocht bij swiss sense en zijn er ook heel blij mee.
    Hier dus goede ervaringen.
     
  3. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Hier ook goede ervaringen: mijn ouders hebben een Swiss Sense, toen ik bij mijn ouders woonde en een twee persoonsbed wilde heb ik ook een Swiss Sense gekocht, voor mijn eerste appartement ook een Swiss Sense gekocht (mijn ouders vonden het wel handig om mijn eerste te houden in de logeerkamer) en toen we naar dit huis gingen hebben we een nieuwe gekocht (met elektrisch verstelbare bodem, wilde ik graag, want lees graag in bed). Nog steeds blij mee!
     
  4. Tranquila

    Tranquila Bekend lid

    23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Wij hebben een swiss sense boxspring. Door verschil in gewicht en voorkeur hebben we beide een ander matras. Service was top. Alleen denk ik achteraf dat we te veel hebben betaald. Maar goed bed slaapt heerlijk en elektronica werkt nog perfect.
     
  5. Bailey07

    Bailey07 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.165
    1.740
    113
    Waarom denk je dat? En hebben jullie er nog wel een topper op of niet?
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier in 2012 een Swiss Sense boxspring aangeschaft. Heel erg trouw draai ik nog steeds elke maand de topper om en elke 3 maanden de matrassen (zelfs bij een verhuizing plak ik briefjes op de matrassen zodat ik weet hoe ze liggen). We hebben beiden andere matrassen en gewoon een topper er bovenop. We zijn nog steeds zo blij met ons bed. Ik zit me nu te bedenken.. moet je niet eens in de zoveel tijd je topper en matrassen vervangen? Haha.
    Anyway. Het is de investering waard!
     
  7. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hier ook swiss sense. Beide een ander matras en word regelmatig omgedraaid. Goede ervaringen met service en slaapt heerlijk!!
     
  8. Tranquila

    Tranquila Bekend lid

    23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    We hebben ook een topper die is voor ons beide het zelfde. Ik denk dat, omdat we best veel hebben betaald vind ik. Maar goed het slaapt wel echt heerlijk.
    Ik heb het even terug gezocht we hebben 3x zoveel betaald dan de prijs die op de site stond. Daar moet je wel rekening mee houden.
     
  9. Tranquila

    Tranquila Bekend lid

    23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Heb je wel eens de hoes van de topper gewassen?
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh jeetje. Ik voel me heel slecht nu maar: ik geloof het niet?
    Ik was met grote regelmaat het beddengoed, molton en draai de topper elke maand om.
    OMG kun je de hoes zelf ook wassen? Waarom heb ik daar niet aan gedacht? Gatver :o: ik ga dit morgen echt direct checken. Haha
     
    Bailey07 vindt dit leuk.
  11. Tranquila

    Tranquila Bekend lid

    23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Haha, zo bedoelde ik het niet. Ik was ook regelmatig alles. Maar de hoes durf ik er niet af te halen. Bang om er niet meer netjes terug op te krijgen. Nou speelt ook wel mee dat ons bed 200 bij 220 is. Dadelijk past het niet eens in de wasmachine. Ik wacht wel af of het jou lukt
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    ik ga morgen gelijk even kijken ;)
     
  13. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    Sinds 2014 hebben wij een Swiss Sense boxspring en nog elke avond is het een feestje om in bed te liggen ;)
    Wel hebben we de topper een keer vervangen. Dit was toen een vrij simpele en dunne. Nu een hele dikke met pocketvering erin en dat ligt echt goddelijk. Haha.

    Ik draai ook regelmatig de topper en matrassen. Ik heb een zachter matras dan mijn man.
     
  14. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    Foutje dubbel gepost ;)
     
  15. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Hier ook een boxspring met topper van swiss sense. Slaapt heerlijk! We draaien de boel regelmatig om maar moet wel zeggen dat de topper uit vorm is. De randen zijn scheef en moet flink trekken om dat goed te krijgen. We hebben hem sinds begin mei. Ik ga binnenkort eens bellen hierover.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.265
    640
    113
    Ik heb nu sinds 2 jaar een box spring ( van de swiss sense ) en wat een heerlijk bed. De service in de winkel wat zo K... maar wist wat voor bed ik wilde heb de klantenservice gebeld.
    Ik had het bed veel eerder er was meer keuze en het bed was goedkoper
     
    Huismuisie en Bailey07 vinden dit leuk.
  17. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij zijn ook al een jaar of 8 blij met ons bed van Swiss Sense. Nog steeds dezelfde matrassen en topper en slaapt nog steeds heerlijk. Wij hebben met verstelbare bodem maar dat gebruiken we dus juist nooit. Volgende topper wordt dus ook een normale topper en geen splittopper, dat vind ik juist irritant, schuift toch wat uit elkaar.
     
  18. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Wij hebben sinds juni een elektrisch verstelbare boxspring van Swiss Sense, en echt, wat zijn we hier blij mee! Slaapt zo goddelijk. Wij hebben ivm verschil in gewicht allebei een ander matras. Slapen wel op dezelfde topper. Zo een hele lekkere zachte, heerlijk vinden wij dit. Het is echt of je in een wolkje stapt. Wat ik dus écht heel erg mee vind vallen: wij slapen lepeltje lepeltje en hebben dus wel zo een split. Maar als ik er op lig, voel ik die eigenlijk helemaal niet. En ik kom er al helemaal niet tussen. Ik heb ook ooit wel eens 2 aparte matrassen gehad, en toen lag ik er wel altijd tussen. Dus toen gezegd nooit weer. Maar nu dus totaal geen last van!

    Aan de Swiss Sense bezitters: Ik lees dat jullie topper én matrassen draaien. Nu draai ik mn topper maandelijks, maar heb ook eens mn matras omgedraaid. Ik zag toen echter dat er aan de onderkant allemaal nopjes zitten, en aan de bovenkant niet. Ik dacht dat dit tegen het schuiven misschien zou zijn?? Ik dacht dus dat mn man het met montage verkeerd begrepen had, en het matras helemaal niet geschikt is om te draaien. Maar is deze dan wel geschikt om te draaien? Hebben jullie deze nopjes ook, en leg je die dan gewoon naar boven??
     
  19. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Wij hebben nu bijna 8 jaar een boxspring van Swiss Sense, zijn er nog elke dag blij mee!!
     
  20. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.164
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    #20 Huismuisie, 11 okt 2021
    Laatst bewerkt: 11 okt 2021
    Mijn vriend heeft een swiss sense. 2x2 m maar het is jammer dat de matrassen best snel doorliggen. Ondanks zo nu en dan draaien.
    Het is een mooi bed en het slaapt suuuuper fijn maar voor dat geld (geloof iets van 10k) verwacht je wel goede service en eh misschien ook iets van garantie. Levertijd van ze schijnt ook beroerd te zijn.

    Ik zou eens bij auping kijken. Nederlands bedrijf met Nederlandse productie. Prachtige bedden en goede service. Daar zou ik persoonlijk liever mn geld naartoe brengen.
     

Deel Deze Pagina