Ik heb ze gekocht........................ Chocolade pepernoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eigenlijk heb ik liever die van Bolletje, maar voor nu neem ik genoegen met kruidvat choco pepernoten.
Oh getver nee!! Ik heb de kalender al dichtgeslagen omdat ik iets zag staan over herfst. Dussehhh, die pepernoten mogen van mij wegblijven. Geniet jij er dan maar extra van hihi.
Ben er net voorbij gelopen bij het Kruidvat en heb me ingehouden! Maar spijt dat ik heb.. Ik wil ze ook hebben! Maarja, is helemaal niet goed als je aan de lijn bent.. Wat overigens de laatste dagen bagger gaat (heel leuk die maandelijkse periode )
Neeeeeeeeeeeeeee zijn ze er weer!?!? Damn! Das weer vijf kilo erbij eind van het jaar. Benieuwd hoelang ik het volhoud ze niet te kopen...
Die zijn zó lekker! Ik ben aan de lijn dus mag ze niet kopen van mezelf.. dan gaat namelijk meteen de hele zak leeg
ik heb er de hele week al trek in maar ik moet bedrust houden . Nu namen mijn ouders vandaag boodschappen mee dus heb ze op de lijst gezet. nu maar hopen dat ze er zijn bij de dirk
nou inderdaad. ik ben super gelukkig met t mooie weer dat de komende 1.5 week in ons land is moet echt nog niet aan de herfst en al helemaal niet aan de winter denken maare TS smakelijk.
Ik heb al zovaak de discussie gehad met mensen wat nou kruidnoten zijn en wat pepernoten. Ik denk nu namelijk ook dat je het over de chocolade kruidnoten hebt? chocolade pepernoten heb ik nog nooit gezien?!
Ik kan me altijd goed inhouden totdat Sinterklaas in het land is. Moet ook nog wat zwangerschapskilo's kwijt, dus lijkt me ook niet heel verstandig. Welke vinden jullie het lekkerst? Ik eet altijd eerst de witte, dan de melkchocolade en dan de pure
Ik verheug me op de winter!! Mijn quilty pleasure hahaha...chocolade KRUIDnoten met een glas rode wijn!! Love it!!