vreemd gevoel tijdens het plassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabinen, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinen

    sabinen Lid

    10 nov 2005
    34
    0
    0
    Vreemd onderwerp maarja moet het toch even kwijt en misschien hebben jullie hier ook wel last van. :oops:

    Sinds kort kan ik geen kracht meer zetten tijdens het plassen. Heel vreemd gevoel, als je heel nodig moet plassen wat eerst dus een harde straal betekende is dit nu een rustig stroompje.

    wie van jullie heeft hier ook last van?

    Ik heb de laatste tijd ook een opgeblazen gevoel, en verder zijn we druk bezig met zwanger raken. kan dit een teken zijn dat ik misschien zwanger ben....... :oops:

    volgende week mijn NOD.

    sabine
     
  2. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik heb zelf dat plas gevoel nooit gehad..., dat opgeblazen gevoel wel, maar dit kan je ook krijgen wanneer je ongi moet worden....

    de enige manier om duidelijkheid te krijgen is om te wachten tot je NOD en als je je Duiveltjes niet krijgt te gaan testen....

    gr. sarah
     
  3. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Tja sabine, het is altijd moeilijk met al die verschijselen die mogelijk aangeven da je zwanger bent. Voor dat ik wist dat ik zwanger was, had ik al eens gedacht dat ik maar een beetje mijn blaas moest gaan trainen, zo vaak moest ik kleine plasjes doen. Ik had er toen nog geen idee van dat dat op een zwangerschap zou kunnen duiden. Achteraf was dat wel een duidelijk en enige signaal geweest. Afwachten maar......

    Succes, Carlijn
     

Deel Deze Pagina