Misschien wel zwanger..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sanne89, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne89

Sanne89 Lid

15 jun 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    ik ben nieuw hier, ik ben Sanne en 20 jaar.
    Ik heb het vermoeden dat ik zwanger ben.. ik slik de pil altijd keurig maar ben een tijd ziek geweest, diaree, overgeven..dus toen heeft de pil niet gewerkt. Ik heb wel een condoom gebruikt, maar die was gescheurd.

Ik kreeg ineens wat steekjes in mn baarmoeder, en eigenlijk ook nog wat andere kwaaltjes wat hier allemaal geschreven word, alleen dan wel heel lichtjes.

Wat ik nu heb:
    - zeurende hoofdpijn
    - pijnlijke borsten, meer witte puntjes op tepels
    - steken in schaamstreek
    - vage steekjes en krampjes onderin mijn buik
    - totaal geen eetlust
    - wil ineens geen koffie meer

deze symptomen zo vroeg al, is dit normaal?
    Ik moet eigenlijk nog 4 dagen de pil slikken, moet ik hier onmiddelijk
    mee stoppen als ik denk zwanger te zijn?

Oh en..ik word sowieso ongesteld als ik nu stop toch? Kunstmatig ongesteld stond op internet?
    Dus ook al word ik ongesteld kan ik het dus toch zijn? En wanneer kan ik dan beginnen met testen ?

even afwachten met testen..
    maar wou dus vragen of ik het best direct kan stoppen met de pil of dat die paar dagen niet uitmaakt.

Verder wil ik alle vrouwen die zwanger zijn of willen worden veel succes en geluk toewensen!

Als ik zwanger ben zal ik zeer zeker hier gaan schrijven, het kindje zal niet gepland zijn maar zeer zeker welkom! Ik ben gelukkig samen met mijn partner.

Groetjes Sanne

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meis,

Het maakt niet uit als je je pilstrip nu afmaakt, wel zou je over een dag of 3 een test kunnen doen. Als je dan zwanger blijkt moet je natuurlijk wel met de pil stoppen!!

Ik weet dat mijn moeder ook door de pil zwanger is geraakt en zij kwam er pas met 4 maanden achter. Zij heeft al die tijd dus de pil geslikt en is ook gewoon ongesteld geworden.

Je symptomen lijken wel op die van een zwangerschap, dus de kans zit er zeker in.

Nou ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!! Succes met alles...

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    als ik jou was zou ik stoppen, al wordt vaak gezegd dat de pil geen nadelige gevolgen heeft (met mijn zoontje is ook niks mis, heb nog 8 weken de pil geslikt omdat ik het niet wist) maar je weet het nooit! Als ik jou was zou ik gewoon stoppen en morgenochtend testen. Is de test negatief, dan 2 dagen later weer testen. Weer negatief, dan weer 2 dagen later testen..
    Iig niet te snel er vanuit gaan dat je niet zwanger bent en dan dus te snel weer beginnen met de pil.

Gelukkig ben je in het geval dat samen met je partner, ik heb ook in jouw schoenen gestaan (kwam er alleen later achter en was wel echt door de pil heen) dus ik weet hoe spannend het is.
    Weet hij dat je vermoedt dat je weleens zwanger zou kunnen zijn?

Groetjes en succes!

4. Sanne89

Sanne89 Lid

15 jun 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh oke gelukkig..

ik zal dan even afwachten ..
    ja het is heel vreemd, maar vanaf dat je DENKT dat je het misschien bent voel je ineens van alles haha.. :)

schijnzwanger... hihi

Maar ik laat het weten zodra ik meer weet..

uit limburg zie ik? Kom ik ook oorspronkelijk vandaan...:)

xx

5. Sanne89

Sanne89 Lid

15 jun 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oke nu lees ik de andere reactie..

eigenlijk kan het ook geen kwaad nu te stoppen..
    stel het is niet zo begin ik erna weer met de pil..

Mijn vriend weet het, heb het hem verteld..
    maar.. hij is er nuchter onder, hij voelt niet wat ik voel..

dus bij hem is het; '' we zien het wel, begin je zo vroeg nog geen zorgen te maken ''

Gelijk heeft hij eigenlijk wel..

Maar toch, als je iets voelt, voel je het..

Spannend..

Deel Deze Pagina