Wat een schat van een Zoon heb ik! Maar wist me vanmiddag geen raad... enige wat ik wilde is snel naar huis met mijn mannetje. We waren gezellig met zijn drie op stap. Even bij me ouders langs geweest om iets op twee halen, hier een flesje gegeven zodat we met een goed gevulde buik boodschappen konden doen (overdekt). De kleine was in slaap gevallen in de auto en met winkelen werd hij wakker... eerste 5 min niks aan de hand maar merkte wel dat ie kriebig was in( als jetegen hem praatte lachte hij niet en aan hem zitten leek hij ook niks te vinden) Na 10 min ging hij huilen. Ik pak hem op en was t wel weer goed.. maar mocht hem niet terug zetten. Inmiddels is hij 11w en 5kg dus heel lang hou ik dat niet vol met 1 arm hem en 1 de kinderwagen.. Weer terug gelegd was al.snel niet goed.. zijn we f ergens gaan zitten(hoopte dat ik hem daar met speen kon laten slapen... maar het huilen werd alleen maar erger. Bij me werd hij even stil maar echt rustig??? Huilen werd alleen maar verdrietiger Zijn nog f verder gaan winkelen maar uiteindelijk toch maar naar huis gegaan... hij werd op een gegeven momennml gewoon echt boos.. zo hard huilde die In de auto f de borst gegeven en werd hij even rustig van maar echt honger had hij niet. Uiteindelijk in slaap gevallen in( was gewoon moe want was al die tijd wakker..) eenmaal thuis gelijk weer wakker en weer f aan de borst gelegd.. hij werd heel driftig tussen t drinken en nam tussendoor telkens maar paar slokken... Dit had hij vannacht ook wel.. (ben aan t afbouwen,komt dat hier door?) Toen dacht ik.. dan gaan we maar even samen slapen want hij was zeker moe (al 4 uur wakker min.) Ik leg hem op zijn vaste plekje neer op mijn bed en is gelijk stil.... hij is toen 1.5uur stil gebleven... maar slapen? ho maar... Uiteindelijk mijn pink gegeven en viel hij is slaap... Herkent iemand dat lange dit? dat gefrustreerde aan de borst (zo lijkt t) t moe zijn maar alleen liggen... het heftige huilen... En hij slaapt overdag de laatste dagen vaak maar een half uurtje per x thuis. Gisteren bij me ouders in de middag ineens uren achtr elkaar.. kon hem niet eens wakker krijgen voor de fles al slapend 60cc gegeven..) Ik snap er niks van! Nu ligt hij al bijna 2 uur te slapen.. af en toe word hij wat wakker en gaat weer verder.. af en toe klein huiltje tussendoor.. Ik denk dat ik gewoon f mijn verhaal kwijt moest... want vind t vreselijk om hem zo verdrietig te zien en jammer dat ons uitstapje zo moest lopen...
Oververmoeidheid misschien? Vier uur achterelkaar wakker is natuurlijk ook wel heel lang voor een baby van twee maanden. Mijn zoon is na max. 1 tot 1,5 uur na de voeding alweer moe en als ik hem niet op tijd te slapen leg, dan word hij ook huilerig en is niks goed. Puur moeheid. Hij is nu zeven weken. Maar vervelend dat jullie uitstapje zo is gelopen! Volgende keer na zijn slaapje op pad misschien? Zo doen wij het altijd.
Er schijnt rond de 12 weken wel weer een sprongetje te zijn die dus ook al met 11 weken kan beginnen.
Ja dit was juist na zijn slaapje.. Hij was wat eerder wakker geworden dus konden we voor de fles nog f naar mijn ouders (valt hij ook weer lekker in slaap in de auto) dan fles en daarna dus echt op pad.. In de auto weer in slaap gevallen en daar weer wakker geworden... Ik denk ook wel dat hij moe was maar dan zouden we niks meer kunnen doen want hij gaat inderdaad ook wel na 1.5 a 2 uur weer slapen en fles doet hij zeker half uur over... Maar wat ik juist zo gek vond dat hij gelijk stil was toen ik hem neerlegde maar vervolgens wel 1.5 uur wakker ligt (zonder te piepen..) Toen dus maar gaan `helpen` met pink. Als hij t nodig heeft of niet aan kan doe ik desnoods zulke dingen de komende periode apart... maar is ook weleens gezellig om met zijn drietjes echt wat te doen...