6 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kisim, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kisim

Kisim Lid

6 nov 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik ben nu 6 weken zwanger. Net weer een testje gedaan. Het is maar dat ik twee strepen zie :s

Kan het zo zijn dat je niets voelt in je buik??? Ik heb geen krampjes/steekjes/plopjes/rommelende darmen. Heb echt het gevoel dat er niets in mn buik groeit/gebeurt. Ik voel me ook nog oppertop. Ik maak me wel zorgen omdat ik eerder een miskraam heb gehad.

Ik ben bang dat dit weer een ma zal zijn

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

ik kan me voorstellen dit het voelen van geen kwaaltjes onrust veroorzaakt. Zeker als je al eerder een miskraam gehad hebt. Toch zegt het wel of niet aanwezig zijn van kwaaltjes niets over het verloop van de zwangerschap. Heb je wel al een echo gepland staan? Meestal wordt de eerste echo rond week 8 gedaan. Succes en ik hoop echt voor je dat het dit keer goed mag gaan.

Groetjes Monique

3. Kisim

Kisim Lid

6 nov 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb as donderdag mijn eerste echo. Dus het niet hebben van krampjes, steekjes en rommelende darmen is mogelijk. De baarmoeder moet toch groeien? Voel me niet zwanger. Ik ben ongerust. Bang om alleen een vrachtzakje aan te treffen of een vrichtje zonder hartslag zoals de afgelopen keer.

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Ik kan me je ongerustheid goed voorstellen! Zeker als je al eerder een miskraam hebt gehad. Ik hoop echt voor je dat de echo donderdag goed is!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina