plop navel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gentle, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Hier ook een halve 'plopper'. Het bovenste deel komt er al een beetje uit! En dat terwijl ik echt een heel klein buikje heb. Met m'n jas aan zien onbekenden niet dat ik al 27 weken zwanger ben.
    Als ik lekker op de bank hang en doe m'n shirtje even omhoog moet ik altijd even m'n huid strak trekken zodat de onderkant er ook uit plopt. Haha, ik vind het wel grappig! :D

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Bij mij gelukkig nog mijn oude, vertrouwde deuk, hahahaha!

3. JasmijnBE

JasmijnBE Lid

10 apr 2009
    24
    0
    0
    Ik had dit bij mijn beide zwangerschappen.
    Maar mijn navel was echt heel ver uitgeploept en ging ook niet meer terug.
    Ik was dus naar de dokter gegaan hiervoor en nu blijkt dat ik een navelbreuk heb.
    Hier is alleen iets aan te doen via een operatie en omdat het niet van levensbelang is word het niet vergoed grrr! loop ik met zo een rare opgezette navel.
    Bikini;s durf ik niet aan loop ik mooi voor paal!

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, grappig al die gekke navels!

Die van mij is inderdaad wel te ploppen als ik met 2 vingers er naast duw, maar vanzelf nog niet. Als ik mijn buik van boven strak trek, dan heb ik geen navel meer!! Hij plopt ook niet, maar dan is het gewoon plat, geen deuk er in.

Ik ben erg benieuwd. Mijn buik is ook nog veel te klein vind ik. Met jas aan of een normaal shirtje zien mensen niet eens echt dat ik zwanger ben. Ik voel me eerder te dik :p

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hey meiden ,
    Hier ook een half geplopte navel !
    Vind het wel geinig haha , vanaf 22 weken was m,n navel compleet strak getrokken en half geplopt !

Liefs !

6. fruitella

fruitella Actief lid

28 jan 2009
    119
    0
    0
    marketing en communicatie
    Dordrecht
    maar het plopt te zijner tijd toch wel weer netjes terug?
    (lekker woord, hè; ploppen...kan niet vaak genoeg in een zin gebruiken, zelfstandig naamwoord, werkwoord, maakt me niks uit; ploppen, plopt, plopnavel, geplopt...heerlijk :) )

7. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Hier ook een plopnavel :D. Had ik ook in de eerste zwangerschap en is gewoon weer teruggeplopt :D. Daar ga ik deze keer ook wel vanuit. Ik vind het niet erg, het hoort bij mijn zwanger zijn ;)

8. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Hier ook een plopnavel. Hij kwam omgeveer met 24 weken ineens. En ik heb helemaal niet zo hele grote buik

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik ben van de eerste pas bevallen met 41 weken en 3 dagen en mijn buik was echt mega-groot, maar mijn navel is nooit geplopt. Het hoeft dus niet per se.

Groetjes,
    Nikki F

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

even een vraagje, kan alleen een "pinda" navel ploppen?

ik heb gewoon een rond gaatje die wat wijder is geworden, maar ik wil ook een plopnavel! :D

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Geen idee Marieke. Ik weet niet precies wat een pinda navel is, maar ik heb zelf zo'n navel wat alleen maar een gat is. Normaal kon mijn man er zelfs een plop-geluidje (weer zo'n mooi woord) mee maken, omdat hij echt heel diep en rond was. Nu is hij echt een beetje helemaal plat. Of mijn soort navel een plopper wordt, dat weet ik dus nog niet ;)

Bedoel je met een pinda navel zo eentje met een knoopje er in?

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja zo eentje ja, wij noemden dat vroeger een pinda navel. wist er ook niets anders voor ;)

13. maai1

maai1 Nieuw lid

17 feb 2009
    3
    0
    0
    ik heb als steeds zo'n 'pinda-naveltje' gehad: een soort knobbel-knoopje. Als kind stak die enorm uit. Zo rond mijn tien jaar ofzo is dit stilletjesaan een putje geworden (beetje meer vet misschien? ;) ) Bij mijn zwangerschap is mijn naveltje er weer uit gekomen. Die is na de bevalling niet helemaal teruggegaan tot een putje. Nu heb ik sindsdien weer een bobbeltje op mijn buik staan. Is dit een navelbreuk?

14. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Was dat niet Lotte? Een deense serie ofzo?

15. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ja zo klinkt het wel. Heb je er last van of dat niet? Het kan via operatie verholpen worden, maar als je er geen last van hebt wordt het niet vergoedt.
    Misschien dat ie na de bevalling vanzelf weer naar binnen trekt.

16. maai1

maai1 Nieuw lid

17 feb 2009
    3
    0
    0

Ik heb alleszins geen pijn. Alleen spijtig dat het weer zo'n knoop-bobbel is na al die jaren een mooi knobbeltje in een putje gehad te hebben. Nu durf ik geen bikini meer aan. Toen ik als kind ook zo'n bobbel had, werd mijn 'rare' navel meermaals het gespreksonderwerp...

Hopelijk trekt het alsnog terug... Maar ik ben ondertussen al 6 maand bevallen. Nog iemand ervaring mee?

17. maai1

maai1 Nieuw lid

17 feb 2009
    3
    0
    0
    niemand ervaring mee?

18. meisje4

meisje4 Actief lid

21 nov 2008
    133
    0
    16
    Ja dat meisje heette Lotte! En was een Scandinavische serie.
    Plop.. :D

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik had zo gehoopt op een plopnavel. ik vind dat erg mooi en grappig. Alleen heb er nog steeds geeneen en heb ook niet het idee dat ie snel zou gaan ploppen. Ik ben dus bang dat ik er geeneen krijg. Wel een hele kleine ondiepere navel gekregen. Ach gewoon pech heben hahaha

Deel Deze Pagina