...en dan zwanger bent van de derde, gaat dan iedereen er niet van uit dat het deze keer het andere geslacht wordt?? Ik zelf heb al 2 jongens en natuurlijk roept iedereen 'o, dit wordt een meisje!'. Terwijl het nog steeds 50/50 is, heel gek dat iedereen dit dan roept. Aanstaande maandag ga ik uitvinden of het inderdaad een meisje of toch een derde jongen is en ik vindt het superspannend! Ik wil zelf toch wel graag een meisje en ik ben bang voor mijn eigen reactie als dat dan toch niet het geval is. Ik voel me dan zo schuldig dat ik dan teleurgesteld ga zijn! Terwijl 3 jongens me geweldig lijkt. Maar te weten dat ik dan nooit een dochter ga hebben....dat doet dan toch pijn. Heeft iemand ervaring? Hoelang duurde dat gevoel van teleurstelling, of viel het allemaal wel mee?
Ik heb nu 2 meiden, en ben zwanger van ons 3e beebje. over een paar weekjes weten we als het goed is het geslacht. Ik ben wel erg benieuwd wat er in mijn buik groeit, aan de ene kant wil ik het niet weten, maar ja het is toch wel praktische als ik het wel weet, maar ik moet eerlijk zijn aan mijn kant van de familie worden bijna alleen maar meisjes geboren...dus ja we zullen het wel zien!
En na twee jongens is het weer heel bijzonder om nog een jongen te krijgen Met het gevoel van graag een meisje "willen" hebben en helaas niet krijgen kan ik je niet helpen want dit heb ik nooit zo ervaren. Maar hopelijk is maandag de echo goed en knijpt de beeb de billen niet bijelkaar
een kennis van ons had ook al 2 jongens en de derde was onderweg; sterk hopende op een meisje gingen ze naar de echo en het was .. en jongen. toch kwamen ze met tranen van geluk er vandaan want het was weer zo mooi... en dat het weer een jongen was maakte hun ineens niet meer uit. nu is het ventje geboren en ze zijn echt stik gelukkig. ze willen het hier bij laten (zeggen ze tot nu toe) en ik hoor ze niet meer over de meisjeswens... veel succes maandag bij de echo en de rest van de zws
ik heb 2 jongens en een derde had ik net zo leuk gevonden maar het is ytoch ech een meisje echt heel erg leuk!! Ik ging ervanuit dat weer een jochie werd maar nee dus maar teleurgesteld nee dat had ik niet vond t juist een verassing dat t een meisje werd.
Nou, vandaag de echo gehad en....het is weer een jongen!! Eerlijk is eerlijk, ik moet echt even wennen, toch nooit een meisje... Maar het is gezond en 3 jongens om me heen is ook geweldig, daar ben ik heel blij mee!
Gefeliciteerd. Tja bij sommige mannen is het zaad met de Y nu eenmaal sterker Ik denk bij 3 jongens meteen aan de Jonas Brothers, die vind ik zoooo leuk hihi het is maar net hoe je je voorstelling maakt. Maar het is goed dat je eerlijk bent naar jezelf toe, je mag ook best teleurgesteld zijn want een meisje was ook leuk geweest. En dat zegt verder niets over of dit kindje op zich als jongetje welkom is of niet. Misschien voelt het voor jou als afscheid van een wens of droom en dat mag best, daarnaast kun je ook nog gewoon heel blij zijn met dit ventje! Mijn tante wilde ook pers een meisje, zij maakte de fout om het 'nog een keer te proberen' het werd weer een jongen. Zij vond dat zo erg en vertelde dat ook aan iedereen, ze had echt geprobeerd om zwanger te worden omdat ze graag een meisje wou. Ik denk dat als je zwanger wordt omdat er nog plaats is in je huis en in je hart het okay is om teleurgesteld te zijn. Maar als je echt voor nog een beeb ging met de vurige wens voor een meisje en het lukt dan niet, dan denk ik dat je het jezelf moeilijk maakt. Snap je het verschil? En ik denk dat jij bij die eerste groep hoort, dat er sowieso nog een kindje welkom was, en dat je dan stiekem hoopt dat het een meisje is dat is dan helemaal niet erg en moet je gewoon even een plaatsje geven.
wij weten over 2 weken of het een derde jongen is, of toch een meisje... en idd hoevaak heb ik al niet gehoord: Nu zal het toch wel een meisje zijn... of ... ik hoop dat het nu een meisje is.... Nee, we wilden heel graag een derde kindje... wat het ook is... een kindje is wat we wilden. 3 jongens of 3 meisjes is toch ook wel heel speciaal hoor. Jij gefeliciteerd met je 3e mannetje!
3 jongens is juist gaaf! tegenover mij woont een stel met 3 zonen van 16,18 en 20, dat zijn zulke leuke jongens ze adoreren hun moeder echt!! enne moeders hoeft nooit dr boodschappen zelf uit de auto te tillen gefeliciteerd dat je nog een knul krijgt en ik begrijp echt dat je even moet omschakelen, maar euh je krijgt vast leuke schoondochters
Een vriendin van me krijgt na drie jongens een meid, die moest er geloof ik wel een beetje aan wennen. Ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt, niet omdat je een jongen krijgt, maar omdat je nooit een meisje zal hebben. Herken dat wel.
Wij hebben 2 jongens en toen we voor een 3e gingen, hadden we geen voorkeur voor een meisje. We wilden gewoon graag een 3e kindje. Ik zag me zelf ook al helemaal met 3 jongens. Onze omgeving ging er ook helemaal van uit dat het weer een jongetje zou zijn. Maar......we krijgen een meisje. En eerlijk is eerlijk, dit is natuurlijk hartstikke leuk, maar het was hoe dan ook goed geweest. gefeliciteerd met jullie 3e zoon op komst!
de enige reden waarom ik nog heel graag een meisje wilde was vanwege mijn sm. die wist zeker dat wij geen meisje konden krijgen. (schoonvader heeft 2 zussen, maar zijn broers hebben enkel jongens verwekt) nu hoef ik niets meer te bewijzen, want een neef van mijn man van vaders kant, heeft laatst een meid gekregen. ook weer opgelost!