Is het wat of zonde van het geld? Vanaf 1 januari zit ik zonder werk ( collectief ontslag) en moet ik het dus zuiniger aan gaan doen. 14,50 voor een kaartje is best prijzig...
Ietsje verder naar beneden is er een topic over . Het is een hoop geld. Ik vond het wel leuk, zien wat er allemaal te krijgen is, modeshows positiekleding en er waren wel wat leuke aanbiedingen (maar in vergelijking met wat ik soms op internet tegenkom aan aanbiedingen niet echt knallers). Ik was op dat moment, vorig jaar, nog niet zwanger dus heb ook nog niets gekocht voor mezelf. Ik vond het leuk er geweest te zijn en misschien ga ik straks wel met de kleine maar dat zie ik dan wel . Was laatst wel ergens een actie van 2 kaartjes voor de prijs van 1 maar volgens mij is die alweer verlopen (volgens mij via de Facebook van negenmaandenbeurs).
Volgens mij heet het Kruidvat ook elk jaar een 2 voor de prijs van 1 actie.... Ik "mag" elk jaar met mn moeder en zusje mee... Van te voren zie ik er altijd heel erg tegen op... Al die mensen... Maar heb het elk jaar weer leuk gehad. afgelopen jaar was ik pas net zwanger, dus de 9 maanden beurs wel gezien, maar niets gekocht... (zit pas op 8 weken zwangerschap) Veel plezier!!
Zara, jij hebt het 'verdiend' om zwanger te zijn! Ik heb je verhaal her en der gevolgd. Ik ben inmiddels afgehaakt voor de 9maandenbeurs (andere topic was van mij ), maar als jij ook maar ergens in je lijf voelt dat dit een mooie dag kan worden, waarop je je zwangerschap nog eens dubbel kunt vieren, dan vind ik dat geld niet de beperkende factor mag zijn. Dus... Als je wilt gaan: Stuur me een PB en ik maak je het geld over! (en dit is dus een heel serieus aanbod!)
Ik ben een paar jaar geleden met een nicht daar naartoe geweest. Zij was toen zwanger en ik niet. Het is een hoop geld, maar onze toegangskaartje was ook geldig voor de huishoudbeurs (weet niet of dat nu ook zo is). Dus we hebben echt de hele dag daar rondgeslenterd. Ik vond het in ieder geval heel erg leuk en wilde wel weer gaan de komende beurs. Maar dan ben ik tussen de 7 en 8 maanden en een hele dag dan in die drukte lijkt me dan niks. Als ik nu al naar de stad ga, ben ik na 2 uur al uitgeput. Dus helaas .
Jeetje Merah, dat is nog eens een lief onbaatzuchtig aanbod! Mensen als jij vind ik fantastisch! Zara vooral gaan als het je leuk lijkt! voor mij was het eerst te vroeg en nu te laat dus ik lat hem gaan
Eens maar nooit meer wat een hel om daar heen te gaan....als je van drukte rijen geduw en getrek houd moet je gaan...en kwa prijzen valt het ook allemaal tegen'
Ik vond het eerlijk gezegd niks... Het was vooral ontzettend druk met vrouwen en hun trolley's die maar bleven duwen en tegen je kuiten aanrijden en qua koringen vond ik het ook tegenvallen... Uiteindelijk zijn ML en ik toen diezelfde dag nog naar een gewone babywinkel in de buurt gereden en we hebben daar alles gekocht (met dezelfde kortingen die ze op de beurs ook gaven) Merah, wat een ontzettend lief gebaar!
O wat lief!! Ben helemaal ontroerd. Maar gelukkig heb ik altijd goed kunnen sparen, dus ik hoef niet op een houtje te bijten hoor. 't Is alleen dat ik wil proberen om niet voor dit soort dingen aan mn spaarrekening te komen. Maar heel erg bedankt voor je lieve aanbod!!! Xxx