plopjes in buik; test negatief

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Linana, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    herkenbaar!!! en dan gebruik je condooms of een ander voorbehoedsmiddel en weet je IK KAN NIET ZWANGER ZIJN!!! en ook ik heb een test gedaan omdat het zo echt exact zo aanvoelde als trapjes van een baby. haha leuk te lezen dat er meer zijn!

2. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Oh had ik het maar eerder gelezen had mij een test gescheeld, hihi hier ook last van de darmplopjes & haar uitval & zere tepels jum heerlijk dat ontzwangeren. NOT!:)

3. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Haha, herkenbaar! Het wordt nu wel minder. Maar soms...alsof ik weer zwanger ben. Stiekem vind ik het wel leuk, dan weet ik weer even hoe het voelde om een kindje te dragen.

4. mama van Joy

29 jan 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar die plopjes! De eerste maanden na de bevalling dacht ik van, huh... wat is dat?! Ook weleens manlief geroepen, er gebeurt iets in mijn buik... voel jij dat ook?! :D

Inderdaad de darmen en stiekem denk ik ook weleens terug aan de zwangerschap, heerlijk!

5. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Ik heb die plopjes ook wel eens.. K vind het wel leuk, k mis het zwanger zijn best wel (nu al:D)

6. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed om te lezen dat ik niet de enige ben. Heb idd ook de plopjes in mijn buik. Darmen dus.

7. Bamboe

Bamboe Actief lid

5 dec 2011
    104
    0
    0
    Nootdorp
    Haha, grappig. Heb ook al twee keer een zwangerschapstest gedaan door die plopjes terwijl ik nu gewoon weer aan de nuvaring ben.
    Vooral vlak voor je ongesteld wordt is je buikje alweer dikker... Aan voel ik het en denk ik t zal toch niet?!

8. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    oh gelukkig...ik voel ze ook....(8 weken geleden bevallen)

9. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Na de bevalling van de eerste heb ik dit nog erg lang gehad! Nu na de tweede eigenlijk helemaal niet meer. Zijn inderdaad gewoon je darmen.

Deel Deze Pagina