herkenbaar!!! en dan gebruik je condooms of een ander voorbehoedsmiddel en weet je IK KAN NIET ZWANGER ZIJN!!! en ook ik heb een test gedaan omdat het zo echt exact zo aanvoelde als trapjes van een baby. haha leuk te lezen dat er meer zijn!
Oh had ik het maar eerder gelezen had mij een test gescheeld, hihi hier ook last van de darmplopjes & haar uitval & zere tepels jum heerlijk dat ontzwangeren. NOT!
Haha, herkenbaar! Het wordt nu wel minder. Maar soms...alsof ik weer zwanger ben. Stiekem vind ik het wel leuk, dan weet ik weer even hoe het voelde om een kindje te dragen.
Heel herkenbaar die plopjes! De eerste maanden na de bevalling dacht ik van, huh... wat is dat?! Ook weleens manlief geroepen, er gebeurt iets in mijn buik... voel jij dat ook?! Inderdaad de darmen en stiekem denk ik ook weleens terug aan de zwangerschap, heerlijk!
Haha, grappig. Heb ook al twee keer een zwangerschapstest gedaan door die plopjes terwijl ik nu gewoon weer aan de nuvaring ben. Vooral vlak voor je ongesteld wordt is je buikje alweer dikker... Aan voel ik het en denk ik t zal toch niet?!
Na de bevalling van de eerste heb ik dit nog erg lang gehad! Nu na de tweede eigenlijk helemaal niet meer. Zijn inderdaad gewoon je darmen.