Mijn nod zou ca. 28 december moeten zijn. Nu werd ik vanochtend wakker door ontzettende buikkramp (net zoals ms) en had heel veel bruinverlies, allemaal oud bloed. De kramp en bruinverlies verdwenen na ca. 1 uur. Wat is dit? Ik dacht eerst aan een mogelijke innesteling want ik zit een week voor nod. Heb nu geen krampen meer en het bloed is donkerrood en niet zoveel als bij een ms. Herkent iemand dit?? Het maakt me zo onzeker
He meis.. wat vervelend zeg. Ik vind het lastig om te zeggen wat het is. Ik heb dit vorige maand ook gehad, maar bij mij zette het echt door in ongesteldheid. Hoe voel je je verder?
@mamapatty: ja idd, erg vervelend. Wanneer zette het bij jou door in ongesteldheid? Ik heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad (als het wel ms is), normaal 27/28 dagen, nu zou het 21 dagen zijn. Mijn temperatuur was nog steeds hoog vanmorgen 37,4 en normaal als ik ongesteld werd zat ie onder de 36.9. Morgenochtend ga ik nog eens tempen.
Hey. Ik heb het ook. Zie mijn banner. Zondag veegje bloed gehad. Verder niets. Vanmorgen weer en net naar de wc geweest en was wat oudbloed verloren. Ik hoopte zondag op innesteling maar denk nu dat ik ook ineens een korte cyclus heb..... Wie weet stopt het toch nog. Ik duim voor je en hoop Voor jou op een innestelingsbloeding!
Vanochtend temp opgenomen en het was 36,7, dus het is zeker weten mijn ms die door is gekomen . Een hele week te vroeg .....maar het zei zo.
Helaas MPO Ook ik zat plots een week te vroeg vorige week. Altijd weer confronterend.. Mogen we iig weer snel 'klussen'
Ja dat is waar , hihi! Had gehoopt dat ik nu zwanger zou zijn, ben op 2e kerstdag precies een jaar geleden gestopt met de pil . Vind het alleen zo dat ik nu niet zo goed week wat voor cyclus ik nu moet aanhouden. Gewoon 27/28 dagen zoals alle voorgaande maanden?
Kheb hem ingekort, lengte van mn normale ms met deze en dan het minimum ervan genomen.. Breed aangehouden word 't klussen voor ons tussen 28-12 en 04-01.. Gezellig oud en nieuw
Mpo houd jij je temp wel in de gaten? Want als je het volgende week pas hoeft te worden kan het toch ook een innestelingsdip zijn?? Of vloei je inmiddels al flink door.... Nou anders nieuwe ronde nieuwe kansen meid.... Idd lekker om de dag klussen. Ik duim voor je!!!
@wuppie: ja, ik vloei behoorlijk door, het loopt er gewoon uit als ik op de wc zit (sorry!!). Ik heb mn temp niet zo in de gaten gehouden de afgelopen maanden, maar van daarvoor wist ik ongeveer wat mijn tempverschillen waren voor en na de eisprong en wanneer ik ongi werd. Ben er best wel een beetje verdrietig onder, had het nog zo gehoopt dit jaar .
Mpo: balen zeg! Dan ben je toch echt weer ongi geworden dus. Ik begrijp je verdriet helemaal. Ik denk zelf ook dat het weer niet gelukt is door dat oudbloed verlies. Ik heb er gister vreselijk om gehuild. Het gevoel dat het je niet word gegund en de angst dat je niet zwanger zou kunnen worden word steeds groter.... In welke ronde zit jij? Probeer de draad weer op te pakken en te genieten van de kerst. En met oud en nieuw geef je je man een dikke zoen voor een TOPjaar! Dan maak je weer een positieve start
@wuppie: ja he, vooral die angst . Duim ook voor jullie dat het begin van 2012 een suc6 wordt . Waar ik mezelf een beetje aan op trek is dat ik een paar weken geleden een kuurtje heb gehad tegen een bacteriele vaginose. Ik had last van veel afscheiding wat soms een beetje zurig was. Ik ga er maar vanuit dat het daardoor niet lukte om zwanger te worden. Nu ben ik daar sinds 3 weekjes vanaf dus misschien is mijn cyclus daardoor nu wel even van slag en heb ik veel last van oud en donker bloed. Wij zijn nu een jaartje bezig. Ik was in april van dit jaar zwanger maar dat werd een bbz die ze pas laat ontdekten (omdat ik in de eerste instantie een miskraam kreeg). Ze hebben eind juni mijn rechter eileider verwijderd. Ook daardoor weet ik dat mijn kans het eerste jaar na de operatie minder is, maar toch....je blijft hopen .
@mpo ow jee wat heftig zeg. Als je een bbz hebt heb je toch ook ongelooflijk veel pijn? En dan dat rouwproces wanneer je het verloren bent. Zwaar hoor. Met maar 1 eileider heb je natuurlijk wel minder kans idd. Gebruik je dan ovutesten? Want vooral jij moet daar goed op letten natuurlijk. Kan het niet ook daarvan komen dat je cyclus verstoord is? Of had je dat dan al eerder moeten merken? Wel een heftig verhaal zeg. Ik leef erg met je mee. Groetjes