"plopjes" in je buik, is dat je beeb?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nikkie, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik voel sinds week 14 nu en dan een plopje.... niet dagelijks.
    Vorige week voelde ik een soort van streel in mijn buik. En deze week voel ik ook trillingen....
    Da's dus wel echt de kleine? Want wat er net gezegd werd, had ik dus ook. Denken dat ik me dingen in beeld.....

Joepie.... ik voel de kleine dus wel! :)

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Ik voel mn beebje ook sinds week 18 (17 wkn en een paar dagen); merk dat ie erg actief is in de auto of metro! Blijkbaar voelt ie die trillingen en wordt ie daar wakker van! ;) Een echte man dus: autoliefhebber... ;)
    Mn vriend kan het ook echt al duidelijk voelen, dus we hebben de grootste lol met zn drietjes.
    Als je je vriend tegen je buik laat praten, komt de beeb er ook soms 'naartoe' gezwommen! Echt super grappig!

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hmmm voel het nu een paar dagen weer niet zo duidelijk, dan ga ik me gelijk weer zorgen maken...
    Ik voel het dus nog niet super duidelijk en mijn vriend kan het dus ook nog niet voelen.
    Wel jammer, zou het wel fijn vinden om het dagelijks te voelen.
    Dan weet je toch dat het allemaal goed gaat!

X

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    komt vanzelf meid maak je niet ongerust, is straks zo vaak en veel dat je wel eens zou wensen "laat ma maar ff met rust" ;)

gr.smoekie

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij ons is het zo, dat als mijn vriend komt kijken en voelen naar/aan mijn bewegende buik, de baby meteen stilligt ;) Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik hem zei dat hij moest kijken, dat de baby mijn stem hoorde en daarom stil was, maar als ik mijn vriend gebaar dat hij moet komen, gaat de baby meestal ook stilliggen. Wel sneu, maar hij voelt het gelukkig ook vaak genoeg wel.

Laatst zat ik trouwens aan zijn buik, daar kan hij nooit zo goed tegen (dat kietelt ofzoiets...), dus hij zegt: he, niet doen! Dus ik: maar je zit ook altijd aan mijn buik! ;)

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Haha ja dat wil ik best geloven ;)
    Nu eerst maar eens de eerste echte schopjes. Ik hoef ook weer niet bont en blauw getrapt te worden straks.
    Waar zit je baarmoeder ongeveer rond deze periode? Volgens mij met 16 weken meestal halverwege de navel. Ik heb het idee dat dat bij mij nu nog zo is. Kan dat kloppen?
    Bij de controle met 15 weken kwam er op mijn kaart te staan 1/3 NS

groetjes

Deel Deze Pagina