heb het nu een paar keer gevoeld de eerste keer zat ik in de auto toen voelde ik aan de zijkant een soort snel getril (net alsof je ooglid heel snel trilt maar dan aan de zijkant van mijn buik) en als ik in bed lig een soort van 'gefladder" ja weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen. voel het niet continu maar heel af en toe. dan denk ik, het zal vast wel niet . maar zou wel leuk zijn maar aan de andere kant, heb nog genoeg tijd om ons kindje wel duidelijk te kunnen voelen
hello ladies hier met 16 weken (1e zwangerschap) hard getrap aan de buitenkant, de vk zei ook ja daag zo hard echt niet tot ze ging voelen..(had daarvoor overigens nooit plopjes gevoeld althans k was dr niet mee bezig) nu bij de tweede, was ik er ook niet meee bezig maar bij 13 weken echt al ploppie deploppie en nu een week verder is het echt wel harder geworden..tsjah iedere zwangerschap is anders want k d8 eerst ook..ja met 13 weken is (als ik de boeken moet geloven niet mogelijk..) maar zelfs als bij echo's zag ik frummelienie bewegen wat volgens t boekie ook niet kon..tsjah..k neem t niet zo nauw.. dus voor alle mamas die al voelen WHOEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Hoi Laris, das al vrij vroeg ja met 14 weken...was dat bij mij maar zo hihi ...maar net wat je zegt, misschien wel binnnekort,ik hoop t! Maar toch duidelijk een verschil dan..Ben BENIEUWD! En idd, wij staan bijn gelijk haha zodra ik wat voel ,meld ik me gelijk weer hierhihi liefs Suzanne
Ja, zeker vroeg hoor!! En toen ook zeker nog niet zo regelmatig als nu. Maar ons mannetje is dan ook erg druk en dat maakt veel verschil. Ook scheelt het hoe ze liggen hoor, heb ik begrepen van de echoscopiste. Tussendoor heb ik hem een paar dagen minder gevoeld en dan lag hij waarschijnlijk weer heel anders. Het is heel erg bijzonder!!
Jeetje met 10 weken al plopjes voelen? Lijkt me echt onmogelijk, maar als ik de verhalen hier zo lees, is het toch echt mogelijk? Vroeg hoor. Wel heel erg leuk natuurlijk! Ik hoop het ook snel te gaan voelen. Ik voel nu voornamelijk m'n darmen, wat het wel verwarrend maakt. 1e zwangerschap voelde ik met 16 weken voor het eerst de bekende plopjes. En dat vond ik al vroeg, want iedereen (de vk, echoscopiste, fam. en vrienden) zeiden toen tegen me dat het heel vroeg was toen. Nou ja, het is weer afwachten, maar ik kan zowat niet wachten. Lijkt me weer heerlijk! Dames, geniet lekker van de plopjes!
Ik voelde mijn baby ook al super vroeg. Met 11 weken wist ik zeker dat hij het was, en met 14 weken kon mijn man hem ook voelen. Nu ben ik bijna 26 weken en hij is nog steeds super bewegelijk, dus misschien heeft het ook daarmee te maken, hoe beweegelijk je baby is. Geniet van je baby schopjes/plopjes!!
Ik heb vanavond voor het eerst plopjes gevoeld.. Ben net thuis van het werk en ging nog even rustig een krantje lezen aan tafel, toen een paar keer, plop, plop.. Geen idee of dit de kleine dan al kan zijn.. Weet wel dat ik mijn darmen nooit zo heb gevoeld.. Moet wel zeggen dat ik slank ben 1.69 en 48 (inmiddels 54,1), wellicht heeft het daar mee te maken??
Superleuk Astrid En dan dat astrid heus de plopjes kan voelen en aangezien het niet haar eerste zwangerschap is. Ze weet wel beter wat ze voelt.......
hoi dames, ik heb volgens mij afgelopen woensdag de kleine gevoeld,ook soort plopje in me onderbuik...heel vreemd,is t nou me darmen of de kleine..haha maar vd week ook weer paar keer! je gaat t steeds beter merken! eindelijk! haha mag heel de dag zijn! haha super!