Ik ben 4 februarie voor het laatst ongesteld geweest, moest 3 maart ongesteld worden ben drie dagen overtijd. Morgen testen met eigen merk kruid-vat! Beschrijf je hier ook gelijk je sympthonen! Misschien kunnen we vergelijken.. Week voor NOD - Alleen maar misselijk & maagzuur! ( Afschuwelijk, hoe erg ik dat had ) en maar blijven ophouden ben zo bang om te spugen. Echt misselijkheid, misselijkheid, misselijkheid, - Veel plassen, weinig drinken! - MOE! Afschuwelijk veel MOE. - Begin van een slechte huid ( puistjes ) Innesteling 24ste Twee dagen bloedverlies gehad tot en met nu niks meer. Na NOD - Diarree - Lichte steekjes vervelend maar niet pijnlijk - MOE, MOE,MOE - Wisselstemmingen - Moeie ogen, man ik heb moeite om ze open te houden - Witte afscheiding best wel dikkig niet veel maar ook niet weinig gewoon duidelijk te sien. - Rugpijn sinds een aantal dagen (lage) - Hele erge vreetbuien en als ik begin te eten hoef ik oppeens niet meer en ben ik daarna weer harstikke misselijk. - Puistjes, hele kleine maar heel veel.. Volgens predicton kan ik morgen posi-testen Liefs
Hoi Babbymama, Voor dit soort zaken hebben wij de NOD fora geopend. Sluit je aan bij de betreffende maand in het NOD gedeelte. Wil je ook je topics in normale letters typen. Dikgedrukt is niet toegestaan. Dit topic doe ik dicht Groetjes Elvira moderator