Ik voel sinds een enkele week zomaar een paar x per dag plopjes/tikjes in mn buik. Als ik dan net ga zitten, na iets gedaan te hebben, voel ik het meestal. Ik wou van het weekend gaan testen, omdat ik toch anders in elkaar zit de laatste weken. Maar ik herkende dat gevoel van mn dochtertje nog. Ík vraag me af of dit mogelijk is.... Ik geef borstvoeding en ben dus al die tijd nog niet ongi geweest
ook als je nog niet ongi bent geweest ben je al wel vruchtbaar. dus het zou prima kunnen dat je al een tijdje zwanger bent. Toch maar even testen.
als het echt plopjes en tikjes zouden zijn van de baby ben je waarschijnlijk wel wat langer zwanger, ik voelde deze baby met 15 weken (en wist wel dat ik zwanger was )
goed hoor . Ik zou niet weten wat het anders moet zijn. Ik voel het een paar keer per dag...heel lichtjes, maar wel herkenbaar. Ga morgen eerst dan maar is testen met ochtendurine... Zou wel errug leuk zijn....stiekum...maar niet teveel op hopen.
Volgens mij hen ik geen last van mn darmen... Misschien onbewust. Zit niet echt in het midden... Waar zitten je darmen trouwens
Ik zou ze in je buik lokaliseren ! Ze zitten door je hele buik heen, en als je zwanger bent worden ze ook nog eens verplaatst. Jee, ik vind het heel "beheerst" van je dat je kunt wachten met testen... ik ben zelf zo'n controlfreak dat ik al twintig keer naar de drogist zou zijn gerend . Met de gevoelige tests die er nu zijn hoef je niet eens perse ochtendurine te gebruiken. Als je "gewoon" plast, en dus niet vantevoren superveel drinkt zodat je urine sterk verdund is, is de test gewoon betrouwbaar. Ook al zeggen sommige drogisten nog wel dat je ochtendurine moet gebruiken... Op de verpakking (ClearBlue) staat ook dat het niet hoeft. Succes met je test en hou ons op de hoogte! Liefs Monique
Het kan ook zomaar wat gerommel zijn. Na onze tweede zoon heb ik maandenlang gerommel in m'n buik gevoeld, soms kon je het gewoon echt zíén! Maar het was niets. Nouja, misschien wat darmgerommel inderdaad.
Hoi Marielle, Je hebt je topics nu 3 x geplaatst. Dubbel posten is niet toegestaan, dus dit topic en die in eerste symptonen doe ik dicht. Je vraag bij de verloskundige laat ik staan. Elvira moderator