hai ik ben nu 20 weken niet echt stevig gebouwd misschien daarom maar ik voel heel goed dat de kleine beweegd van binnen aardig wat gepor en geduw (niet dat ik het erg vind natuurlijk) maar hoe ervaren(den) jullie dat met 20 weken?
ik voelde de eerste ook echt heel goed met 20 wekenecht al schopjes. nu voelde ik het ook wel maar een heel stuk minder echt heel lichtjes, maar nu ligt mijn placenta ook aan de voorkant.
ik ben wel stevig (maat 46) en voel mijn baby vanaf 15-16 weken ongeveer. (eerste kind en placenta achter) nu zijn het echte schoppen, was met 20 weken ook al. de baby heeft mijn blaas ook al gevonden. (das iets minder) eergister pretecho gehad en de echoscopiste noemde het een beweeglijk kindje...dat klopt zeker!
Vanaf week 20 krijg ik van ons kleine meissie al flinke trappen Vind het echt een heerlijk gevoel en als het aan mij ligt mag ze het de hele dag door doen
ik voelde vorige week vrijdag voor t eerst echt schoppen toen was ik 21 wk n paar dagen ik ben ook stevig en mijn placenta ligt aan voorkant vanaf die dag voel ik haar elke dag wel ff vooral als ik rust neem dan beweegt ze en ja mijn blaas is ook al gevonden helaas
Hier was de kleine met 18.5 week al goed te voelen. En sinds vorige week gaat het steeds harder. Aan de buitenkant helaas nog niets... Maar echt heerlijk om die kleine bezig te voelen zijn
Hoi, ik denk dat ik ons kleintje sinds 18 weken ook al voel Het zijn van die kleine plopjes (luchtbelletjes die knappen) en een soort "geritsel" langs de binnenkant van mijn buik, ik schoot er spontaan van in de lach! Aangezien het mijn eerste kindje is, twijfel ik soms nog of dit nu echt zijn/haar bewegingen zijn die ik voel, of mijn darmen , aangezien ze zeggen dat je pas rond 20 weken voor de eerste keer iets voelt. Maar aangezien het laag zit, ter hoogte van mijn baarmoeder, ga ik er maar vanuit dat dit fijn ons kleintje is die even hallo komt zeggen, heerlijk he! En ja, ik ben eerder normaal gebouwd (40-42), dus weet niet echt of het met je bouw te maken heeft eigenlijk? Geniet er alleszins van hoor! Sunnyke
Ik had ook al met 15/16 weken de eerste vlindertjes. Maar nog heel weinig hoor, echt sporadisch dat je opeens schrikt van zo'n bibber in je buik. Pas na 19 weken voelde ik steeds wat gerommel en nu inmiddels voel ik dagelijks allerlei geschop en geduw. Inderdaad op mijn blaas, soms ook helemaal naar beneden (in mijn kruis heb ik het idee), en heel soms nu dat ik het aan de buitenkant ook kan voelen, maar dan ligt hij/zij net andersom denk ik, met z'n voetjes boven of aan de zijkant. Daar voel ik toch meer met mijn handen. Manlief helaas nog niet gevoeld. Ik heb trouwens over een uurtje mijn 20 weken echo!!! Spannend! Wel een beetje laat he, maar dan kunnen we des te meer zien lijkt me.
Denk dat het totaal niks met de je bouw te maken heeft. De een voelt t gewoon eerder als de ander. Eva voelde ik met 20 weken, maar ja je weet bij de 1e ook niet goed wat je moet voelen. En mijn placenta zat aan de voorkant. Nu ben ik van mening dat ik t al een weekje voel...niet iedere dag, maar zo nu een dan een plop.
ik denk mijn kleintje ook al te voelen.. is nog wel vroeg,, maar denk niet dat t mn darmen zijn.. voel egt lichte schopjes.. en soms van die kleine plopjes.. of zijn t nou tog mn darmen.. (1e kindje en weet niet hoe mn placenta ligt)
En, hoe was je 20 weken echo?? Ik heb m ook over een uurtje. Ben echt op van de zenuwen! Weet je nu wat het wordt of wil je dat nog niet weten? xxx
hoi! plopjes, vlinders, gekriebel; i.e.g.; baby on the move! Ik voel het al een week of 4, steeds aan dezelfde kant, eerst vaag maar steeds sterker . Onze beeb ligt vooraan, en is volgens de pretecho van vorige maand erg beweeglijk. Volgende week 20 wk echo, ben benieuwd hoe ie ligt en wat ik eigenlijk voel. Geniet ervan! zonnige groetjes uit zeeland