reacties van mensen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sitara, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    eventjes mijn frustratis uiten

mensen kunnen je toch ongerust maken zeg
    constant reacties op mijn buik ' die zit wel laag he, veel mensen dragen de buik hoog en bij jou isie zo laag'

alles in orde, je draagt je kindje wel laag he, tzal wss vroeger komen dan je denkt'

grrrrrrrr
    om gek van te worden!

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Weet precies hoe je je voelt! Sommige mensen denken altijd iets te moeten zeggen, en vaak weten ze niet wat. Dus dan wordt het idd een opmerking over wat er allemaal wel niet goed kan zijn.
    Meestal zijn het mensen die niet weten waar ze het over hebben.
    Och maak je niet druk, mensen moeten altijd wat te klagen hebben. En als er iets niet goed is had je dat allang van de vlk gehoord!

Geniet van je zwangerschap!

xxx Suzie

3. ambholas

ambholas Lid

20 jan 2009
    78
    0
    0
    student HBO-V
    ergens in noord-brabant
    Wat een domme opmerkingen hoor je wel niet tijdens je zwangerschap. Ik weet niet wat die mensen denken of willen. Bemoeizuchige mensen die alles denken te weten of doen alsof ze alles beter weten!

Ben het helemaal met je mee eens, bepaalde groep mensen moeten altijd wel een opmerking maken!

Probeer lekker te genieten van je zwangerschap!

gr. angela

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik zou bijna willen zeggen, wen er maar aan want dat houdt de hele zwangerschap niet op.
    momenteel heb ik een aardig flinke buik, krijg ook echt commentaar op straat, en dan niet alleen van bekenden.
    voel me gewoon echt een wandelende kermisattractie en dat is niet leuk, ben geneigd binnen te gaan zitten.
    maar tja je moet je er niets van aantrekken.
    en dat laag en hoog dragen zegt echt helemaal niets.
    zelf heb ik bv een kort bovenlijf en iedereen zegt dat ik hoog draag , maar de vk zegt ook dat lijkt maar zo omdat je een kort lijf hebt en dan ziet het er snel " vol" uit.
    heb je een lang bovenlijf dan lijkt het alweer sneller of je laag draagt.

kortom niets van aantrekken, hoe moeilijk het soms ook is en lekker blijven genieten!!

joyce

Deel Deze Pagina