Pff zit er ff doorheen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jubbos, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi ff klagen hoor zit er ff doorheen.de afgelopen nachten ongeveer maar 4 uur geslapen ben dus op.Heb nu ook een ziek zijn gevoel hoofdpijn,rugpijn hoog in mijn rug en ook wel een gevoelige buik. kortom heb het er echt even mee gehad,nog meer meiden? Xxx

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hoe lang ben je al zwanger? En even lekker klagen kan lekker opluchten hoor, gewoon doen.

3. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Wou ook vragen hoe ver je bent...

Maar verschrikkelijk zeg, maar als je je echt niet goed voelt kun je beter wel ff je vk bellen voor de zekerheid, dat er niks anders achter zit...

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Owja moet mn banner nog plaatsen ben vandaag 34 weken

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Die laatste paar weken is best pittig. Ik kan er over mee praten. Als je het niet vertrouwd moet je gewoon even de vk bellen. En lekker hier blijven klagen, lucht echt op.

6. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Als je het niet vertrouwd bellen hoor...Hou je niet ineens meer vocht vast ofzo? Zou anders wel ff aan de bel trekken....

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Sinds het warme weer hou ik zeker vocht vast,kan me ringen niet meer om en ook geen schoenen loop lekker op slippers.Het zullen vast de laatste weken zijndie zwaar zijn.

8. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Ik ben ook nachten wakker, maar niet met deze klachten..kan het niet duiden op een beginnende zwangerschapsvergiftiging...

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Het vocht kan inderdaad van het weer zijn, maar bel anders even je vk. Leg het voor en laat eventueel je bloeddruk nakijken. Het kan ook wat anders zijn. Maar nogmaal vocht kan ook van het weer komen, ik heb er de laatste dagen ook meer last van.

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Heb ook verhoging ik kijk het nog wel ff aan zo even proberen te slapen en dan kijk ik wel even hoe ik me voel. Ze hebben nu geen telefonisch spreekuur bij vk en spoednummer is hier toch niet voor?

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Spoednummer is hier wel voor hoor. Zeker als je je echt niet goed voelt en je ook koorts krijgt, zal ik zeker even bellen. Je hoort van hun wel of ze je willen zien of niet. En beter 's middags voor niks bellen dan 'snachts. Ik zou zeker even bellen.

Deel Deze Pagina