Plopjes voelen in buik maar heb implanon???!!

Discussion in 'Anticonceptie' started by Shereen23, Oct 18, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Hmm was er echt zeker van maar ff opgezocht en je hebt gelijk.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Onjuiste informatie. De gehele zwangerschap heb je HCG in je lichaam. Alleen stijgt het op een gegeven moment niet meer. Het verdwijnt gelukkig niet en het blijft in dusdanige hoeveelheid aanwezig dat een test de gehele zwangerschap duidelijk (dus geen tuurstreep) positief blijft aangeven.

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/106176-hcg-waarden-tabel.html
    Check eens deze tabel en verwonder je eens hoeveel HCG je nog in je lichaam hebt bij 18 weken wat je als voorbeeld noemt!

En hier ook wel eens van die plopjes. Soms zie ik het zelfs aan de buitenkant bewegen. Maar het zijn mijn darmen.

Je hebt een aantal negatieve testen.
    Gezien je "symptomen" zou een test nu duidelijk positief moeten aangeven, want je zou dan al veel HCG aan moeten maken.

Maar geloof je het niet? Dan kun je je huisarts vragen om een bloedtest of je laat op eigen kosten een pretecho maken bij een echobureau.

(Er was hier eens een dame wie stellig beweerde zwanger te zijn, want ze voelde toch plopjes? Helaas wijst dat niet automatisch op een zwangerschap. Daar kwam zij dus ook achter toen ze een echo liet maken. Niks van een zwangerschap te bekennen!)

3. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,308
    10,276
    113
    Sinds de geboorte van uk dat mijn darmen ook plopjes geeft, inderdaad het gevoel als of er een uk in je buik zit.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dit doen mijn darmen al sinds de geboorte van mijn oudste ;)

5. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ik had al aangegeven dat ik het inderdaad onjuist had. Dus nogmaals mij erop wijzen is niet nodig.

Share This Page