Plopjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Behappy, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hey dames
    Sinds gister heb ik regelmatig een soort plopjes heel laag in mn buik..
    En het is nog hard dus ik schaam me wel een beetje..
    Kan ik hier iets aan doen ? En wat zou t kunnen zijn ?

Liefs

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat is precies nog hard en waar schaam je je voor.. vat die niet helemaal...:)

Plopjes kunnen vanalles betekenen, van zowel je darmen tot een mogelijke innesteling, maar kan ook gewoon gerommel van je baarmoeder of blaas zijn.. vanalles dus. Heb je er ook pijn van ?

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jaa eerst heb ik een soort kramp... Maar dat zit lager dan mn darmen
    En ik schaam me omdat je die plopjes ook echt hoort lijkt net een scheet haha

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmmm... dat zou ik echt niet weten.. als het zo hard is dat je het kan horen.. maar komt er dan ook lucht uit oid, of blijft het alleen bij plopjes binnenin ?

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Plobjes binnenin...

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oke.. gelukkig binnenin, anders zou ik het idee krijgen dat je lucht hapt of een luchtlek hebt ;)

Maar kan me voorstellen dat je het vervelend vindt! Ik vermoed dat het je darmen zijn in ieder geval! Maar ik ben geen dokter..

Misschien heeft iemand anders nog een nuttiger antwoord :D

7. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    ik denk dat ik het wel herken...
    bij mij voelt het als een waterval van luchtbelletjes achter elkaar die heel veel lawaai maken... ik had het vanaf een dag voor mijn ongesteldheid moest komen tot ongeveer 3 dagen overtijd...
    geen iedee wat het is... ik test nog negatief dus of het iets met zwangerschap te maken heeft weet ik niet

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Afwachten meer kunnen we nietdoen he;)

Thanks voor alle reacties :)

9. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb wel op 1 of andere site gelezen dat t een zwangerschapsverschijnsel is. plopjes in de baarmoeder stond er, dus wie weet....

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

Oke ... Naja ik kan jammer genoeg niets anders doen dan afwacchten maar t klinkt positief!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Maar wordt daarmee bedoelt de eerste symptomen of echt iets tijdens de zwangerschap? Want ik voelde ook plopjes....Alleen was ik toen wel al 17 weken zwanger. Het was ons kindje dat ik voelde bewegen.

Het kunnen je darmen zijn die aan het rommelen zijn en dat kan wel een teken zijn van zwangerschap. Je darmen maken namelijk plaats voor je baarmoeder. Vandaar dat veel meiden met 5/6 weken zwangerschap ook al een buikje hebben. Maar dat zijn dus nog puur de darmen.

Deel Deze Pagina