Onrustig, paniekerig, weinig slaap???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Piena, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Ik zit de laatste dagen niet in mijn hum??? Ik ken dit niet vd zwangerschap van mijn dochter was alles goed en wel , nu maak ik me overal druk om, paniekerig onrustig gevoel niet echt kunnen genieten vd zwangerschap. Ben niet depressief ken wel lachen en blij zijn , maal maal teveel, druk maken over hoe de bevalling ga mijn eerste was een keizersnede en geen pretje tweede mag ik normaal bevallen maar heb zoiets drek ga het fout krijg mezelf moeilijk rustig. Slaap korte uurtjes en dan gaan ik daar weer over malen en wat als me buik tegroot word kan ik dan nog normaal ademhalen. Gewoon tepiekeren me huisarts zeg je ben sterker dan dit je maak jezelf gek en je heb last van hormonen meer vrouwen die zwanger zijn voelen zich zo!!! Das heel fijn ik heb ze nog niet gevonden:( zou graag meer willen genieten of miss lotgenoten tevinden die het zelfde kennen of iets in deze geest

Liefs piena

2. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Hoi Piena,

Ik herken me wel in je verhaal.
    Ik had voorheen last van paniekaanvallen maar dat was alweer een tijdje rustig.
    Nu de bevalling dichtbij komt merk ik dat ik onrustiger ben en weinig slaap 's nachts.
    Wordt vaak trillend en met een bonkend hart wakker.
    Het is erg makkelijk van de ha om te zeggen: maak je niet druk, zo werkt het natuurlijk niet!
    Ik kan je helaas ook geen advies hierin geven, persoonlijk laat ik alles maar over me heen komen en zie ik wel hoe het loopt!
    Dit wordt onze eerste dus weet ook niet wat ik kan verwachten..

3. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Hoi lindsey bedankt voor je berichtje. Ja het is gewoon lastig na de keizersnede van mij eerste kreeg ik het en daarvoor nooit van gehoord. Ben nu weer effe rustig maar ja de bevalling zal hoe dan ook komen. Balen dat jij het ook heb ik herken mezelf erin.

Liefs karien

Deel Deze Pagina