Kom het dan, mijn kneuterige navelpraat: Die van mij plopt er echt al een beetje uit hoor. Denk dat hij er de komende weken nog wel verder uit zal ploppen. Nu is de bovenste helft eruit zeg maar. Als ik een redelijk strak shirtje aanheb, dan zie je mijn navel ook door het shirtje heen! Klinkt een beetje gek, maar ik vind het wel grappig. Ik heb overigens nooit een hele diepe navel gehad, dat scheelt waarschijnlijk ook. Vriendlief smeert vanaf het begin iedere avond mijn buik in. In het begin smeerde hij telkens enthousiast een dikke klodder creme in mijn navel. Nu past er eigenlijk niets meer in! Liefs, Sonja
Hoi, Heb met 10 weken m'n piercing eruit gehaald. Heb nu twee gaatjes boven iets wat een navel is, maar dan dicht. Niet geplopt, maar er zit ook geen gaatje meer. Ik wist van tevoren dat ik m'n piercing gaatje niet open zou kunnen houden. Ik heb een heel snel herstellende huid en na een mum van tijd, was het gaatje ook dicht.
M'n navel is al echt een heel stuk minder diep dan normaal; bijna plat al! Maar (nog) niet geplopt dus.
ik had ook een navelpiercing maar die heb ik eruit gehaald omdat die behoorlijk begon te ontsteken sinds ik zwanger was.. verder hier nog geen ploppende navel.. haha dat kan nog komen .. grappig..haha.. doet het geen pijn dan? voor mij voelt het al pijnlijk als ik met mn vinger in mn navel moet om um schoon te houden.. brrr...
Mijn navel was binnenin ook altijd gevoelig, maar nu ie bijna plat is voelt het wel redelijk normaal als ik eraan zit.
Hmmm, m'n navel zit nog niet binnenstebuiten maar kans is er zo te zien wel dat ie dat geen 16 weken meer volhoudt. Heb twee weken terug een extra lange navelpiercing van mijn schoonzusje gehad, heb nu nog ongeveer een cm over kwa stokje. De vorige begon wat te irriteren, maar dat is met deze helemaal over! Gelukkig...