Wat ben ik gister geschrokken. Onze kleine man was gister al wat verkouden (beetje een loopneus) rond een uur of 22.00 werd hij huilend wakker Had een gierende ademhaling en een blafhoest, hij was ook heel benauwd. Dus de dokterswacht maar even gebeld, die gaven aan dat het klonk als pseudokroep ik moest met hem 20 minuten in de badkamer zitten met de hete kraan aan (stomen) Dit heeft wel geholpen gelukkig. Hij heeft weer lekker verder geslapen, rond half 4 nog even wakker, maar dat heeft hij wel wel vaker. Wel even heel heftig
Jeetje dat is schrikken! Hier vannacht precies hetzelfde, rechtop bij mij sliep hij wel weer in. Moet dat vanzelf overgaan verder? Ik ga straks ook even stomen...
Ja! hier nog 1!.. Toen ik na de HHB was, was Esmée bij mijn moeder. ze kreeg precies het zelfde! Mn zusje is met haar na de HAP gereden, indd als advies, stomen en haar puffertje gebruiken (ventolin? ofziets) Ze heeft het daarna nog 4x! gehad.. Ga vanmiddag voor controle na mijn eigen HA! je schrikt je eigen rot jo!
Dat is zeker schrikken! Mijn 2de dochter had dat ook regelmatig en als de badkamer niet hielp ging ik buiten met haar zitten.Goed inpakken natuurlijk maar dat werkte wel heel goed bij haar!
Ik weet nu gelukkig wat het is en wat ik kan/ moet doen dus zal de volgende keer vast wat rustiger zijn Dat is ook erg belangrijk begreep ik................ Het gekke ervan is dat je kind niet eens heel erg ziek hoeft te zijn, dus je verwacht het niet............ Nu is hij weer hartstikke vrolijk, slaapt nu al wel weer vanaf 9 uur , maar wat wil je ook een onrustige nacht gehad. Pas na 23.00 ging hij weer slapen en rond 3 uur half 4 was hij weer even wakker, vanochtend om 6 uur al wat gehuil (in de slaap) en iets na 7 uur uit bed..................... Dus hij maakt even een lekkere inhaal slag.
hier nog een ventje dat erg verkouden is...ga ook elke avond even in de badkamer met hem en dan zet ik de hete douche aan...even stomen!