Laatst heeft mijn vriend een wit T-shirtje van Lief! van mijn zoontje verpest, door met de strijkbout over een rode applicatie heen te strijken...:x Niet meer te redden dus. Bij deze mag hij dus niet meer strijken (in ieder geval niet meer de kleding met applicaties...want na 10 keer zeggen dat je die binnenstebuiten moet strijken snapt hij het nog niet...). Wat mag jou partner niet meer doen in het huishouden?
De was Mijn man hangt het op zo'n manier op dat het daarna absoluut echt gestreken moet worden.... levert meer werk op dan het me uit handen neemt.... Verder doet ie een hoop, we hebben alles 50-50 verdeeld
alleen strijken niet en de was opvouwen. ik weet niet hoe het komt maar hij kan er nog veel meer vouwen in krijgen dan wanneer het uit de machine komt.het ziet er dan echt heeeelemaal niet meer uit. maar eigenlijk doe ik het liefste zoveel mogelijk zelf omdat ik thuis ben en hij al 40/50 uur werkt per week. ik vind het dan niet nodig dat hij nog heel veel moet doen. alleen als ik het niet red of een slechte week heb dan helpt hij meer mee.
oh hij mag alles doen van me hoor heb een hele handige man! en een lieverd want hij zal als ik het vraag alles doen hoor.. ik weet nog in beide kraamtijden van onze dochters deed hij alles hier... de boodschappen, koken, savonds t huis aan kant maken... kinderen badderen... je kon het zo gek niet bedenken.. maar van mij hoeft hij dat niet, ik ben thuis en heb er zelf de tijd voor, hij werkt hard voor ons gezin en als hij thuiskomt ga ik ook niet nogeens vragen schat ga je even stofzuigen?
mijn man mag niet strijken die doet gerust alles op stand 1 en niet binnenste buiten voor de rest mag hij alles doen.
De was opvouwen! Ik ben behoorlijk prefectionistisch, dus als hij de was opvouwt dan doe ik hetg overnieuw, omdat alles dan schots en scheef ligt met hier en daar een mouw die eruit steekt.
De was hahahaha.. Hangt er gewoon op zonder uit te kloppen en gooit alles bij elkaar.. Donkere was en witte was
Hahaha hij mag bijna niks doen! Kost me 2 keer zoveel als hij iets doet Hij doet alles half.. en dan ziet hij niet dat het niet goed gedaan is:x HEEEUUUULLL irritant
Ik denk dat ik er een hele WASlijst van kan maken : - de was. Toen we nog niet getrouwd waren en hij nog alleen woonde kwam ik altijd in het weekend bij hem en als hij dan aan het begin vd week een was had gedraaid, dan zat het nog in de wasmachine, had meneer het nog niet opgehangen en dus kon het opnieuw gewassen worden. - stoffen. Ik vraag me namelijk af of hij wel alles 'meeneemt'. - de wc schoonmaken. Volgens mij weet hij niet een hoe dat moet. - strijken heeft hij ook nog nooit gedaan en laat ik hem ook maar niet doen. Maar stofzuigen kan hij wel goed hoor. En verder is het ook een ontzettende lieve schat. Heb verder niks te klagen over hem.
Mijn man mag en kan alles doen, maar doet het niet altijd ... zijn moeder was lerares huishoudkunde ... hij heeft van dus wel degelijk meegekregen. Misschien koken niet, de aftermath in de keuken is heel erg ... Maar als het op klussen aankomt, heeft hij van mij een omgevingsverbod. Als hij ook maar in een straal van 10 meter in de buurt van een hamer/kwast/zaag e.d. komt, dan riskeert hij op z'n minst een uitbrander ... Mijn lieve schat is niet in de wieg gelegd voor lichamelijke arbeid, dat heb ik over de jaren heen leren accepteren (the hard way, ik kon namelijk alles overdoen, of laten doen) ... wat hij mist in kunde, maakt hij doorgaans goed in doorzettingsvermogen, maar dat is het hele frustrerende eraan ... hij zal niet toegeven dat hij het niet kan, en kan rustig 3 uur bezig zijn met het leggen van 3 meter kabelgoot (met 2 hoeken erin) ... hoewel hij dat tegenwoordig wat makkelijker kan accepteren
Mijn vent mag alles wel doen.. Behalve dingen weggooien zonder mijn toestemming. Hij heeft weleens mijn halve sieradendoosje weg willen gooien "want dat draag je toch nooit".. Tsja, sindsdien blijft hij wel uit mijn spullen Maar wassen doet hij prima, strijken kan hij wel, maar doet 45 minuten over een overhemd. Dan doe ik het wel. stofzuigen gaat goed. Afstoffen en wc heeft hij minder zin aan. Maar als ik dat doe, doet hij de douche en het stofzuigen. Zijn we samen ook zo klaar. Echt, mijn vent is zo heerlijk
Hahaha hier precies hetzelfde Voor de rest mag hij alles doen alleen doet hij het niet lol, ja als ik het tig keer vraag haha
ik doe het liefste alles zelf weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurt behalve afwassen dat doet hij maar ook niet lang meer want volgende week krijgen we een vaatwasser
hij kan eigenlijk heel veel, maar liever niet de was ophangen. Hij hangt spijkerbroeken aan de pijpjes naar beneden en vergeet ze uit te slaan zodat diezelfde pijp dan helemaal opgefrommeld zit en niet droog wordt.