go T-Mobile!!

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

    happyglow Fanatiek lid

    18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    pff mijn man en ik zitten te geinen over het feit dat hij nog steeds zo ontiegelijk veel belt. Tijdje terug ook een topic geopend hierover (meer een beetje in de lachstemming) aangezien ik gewoon 85 a 100 telefoontjes in een maand ontvang van hem. Hij belt werkelijk voor alles en van whatsapp heeft hij niet gehoord dus als ik hem whatsapp dan antwoord hij niet maar belt hij direct.

    Dus net belde hij weer nadat ik iets via de whatsapp stuurde over een muurtekst ofzo dus ik maakte het geintje "zit je al over je bundel schat? Appen is zoooo lastig he ;)" En na het telefoontje krijg ik ineens 13 gemiste oproepen en whatsapp berichtjes (ja ineens wist hij hoe het moest haha) over dat ik hem snel moest bellen want hij zat zwaar in de shit en er was iets VRESELIJKS gebeurd.

    Ik in paniek denkend dat hij zn baan verloren heeft of er iets ergs met zn moeder is ofzo (ja weet jij veel hij is nooit zo in paniek)

    Ik bel hem op en hij legt uit dat hij net toch stiekem even checkte of hij niet buiten zijn bundel zat en hij blijkt bijna 400 euro buiten zijn bundel te zitten!! Nu zit hij normaal wel eens 5 euro erover heen ofzo dus dit was echt giga en hij legde ook uit dat dat internet gebruik is wat snachts gebeurd is en hij niet weet hoe dat kan en hij was helemaal in paniek.

    Ik dus T-mobile opgebeld en de situatie uitgelegd, ook uitgelegd dat hij altijd tv kijkt op zijn mobiel en dan in slaap valt maar dat hij dit dus altijd via het WIFI netwerk doet. Deze was waarschijnlijk uitgevallen o.i.d. waardoor zijn telefoon automatisch over ging op het 3G netwerk. Dat wij op het punt staan een huis te kopen en een kleine erbij te krijgen en dat we dit never nooit kunnen neerleggen deze maand.

    Deden ze dus TOTAAL niet moeilijk en hebben ze de rekening verlaagd naar 100 euro! Terwijl het dus onze eigen schuld was. Ik hoopte op een betalingsregeling o.i.d. en toen kwamen ze zelf met dit.

    echt top!! wilde ik dus toch even zeggen!!

    dikke pluim voor T-mobile!
     
  2. Dat is echt een super-service! Mooi geregeld :)
     
  3. MamaVanGilani

    MamaVanGilani Niet meer actief

    Indd super fijn. Maar staat het abbonement op naam van je man? Want ze mogen namelijk niks aanpassen, vertellen etc. als je geen abbonementhouder bent.
     
  4. Imensa

    Imensa Niet meer actief

    superfijn zeg! mazzelkont.

    nu opletten ;)
     
  5. happyglow

    happyglow Fanatiek lid

    18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Klopt maar ik regel alle financien thuis en wij hebben precies hetzelfde abonnement, dus heb het wel vaker gedaan. Daarbij komt dat ik nooit informatie VRAAG maar het zelf al heb en een oplossing wil :D

    Ze mogen mij geen info GEVEN namelijk en dat is ook niet nodig, ik bel alleen als ik alle info heb en iets moet regelen. Soms komt het voor dat ze hem even aan de telefoon willen en dan zegt hij even de dingen die ze willen horen en krijg ik hem weer terug.
     
  6. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wauw dat is netjes van ze zeg. Echt super!
     
  7. MamaVanGilani

    MamaVanGilani Niet meer actief

    haha herkenbaar! Hier ook verschillende keren gehad!:) Maarre he das echt n meevaller he! Super gaaf! En nu je man laten afkicken van zn telefoon haha:D
     
  8. happyglow

    happyglow Fanatiek lid

    18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    ja nou denk dat dit een beetje mijn eigen schuld is ook hoor. De enige regel die ik hier in het huis heb qua ons is dat ik geen tv op de slaapkamer wil. Dat is voor ons om bij te kletsen, romantisch te zijn en te slapen. Hij is namelijk echt TV verslaafd. Ik heb er een hekel aan en dat ding staat altijd uit als ik alleen thuis ben. Mijn man is nonstop met dat ding bezig, je kunt ertegen praten, dingen opnemen, en weetikveelwatnogmeer...! Vind het echt een naar ding, enige wat ik ermee doe is de radio aan overdag omdat ik dat gezellig vind. De kinderen kijken bij mij ook geen tv maar zodra pappa thuis is is het feest want dan is er de hele dag tv aan haha. We hadden ooit een tv op de slaapkamer en dan was het tv aan, ik bestond niet meer en hij viel in slaap met de tv op de timer.

    Nu mist hij waarschijnlijk de tv (doet al een jaar zonder namelijk, even een virtueel schouderklopje voor mijn man) en hangt hij zn telefoon aan de lamp en doet hij dopjes in zn oren. Dus ik maakte het geintje al van "nou we kunnen net zo goed weer een tv ophangen want ongezellig is het nu toch al.." Maar denk dat ik dit maar eens waar moet gaan maken want ik kan niet elke maand 400 euro ophoesten :D Dan kunnen we practisch elke maand een nieuwe tv kopen voor op de slaapkamer hahahaa
     
  9. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hem leren de tv/telefoon uit te zetten voor hij gaat slapen geen optie?
     
  10. Ntje

    Ntje Fanatiek lid

    11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wat een goede service van t-mobile zeg! Echt netjes:).

    Hij moet de 3G uit kunnen zetten, misschien is dat wat voor s'avonds? Dat hij op de wifi kan en mocht deze uitvallen gaat hij niet automatisch op 3G over want die staat uit. Die kan hij dan weer sochtens aan zetten. Makkelijke snelle oplossing en t scheelt een hoop geld!
     
  11. hippydepippy

    hippydepippy Fanatiek lid

    23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Wow wat goed!!! Normaal doen ze altijd ontzettend moeilijk over dit soort dingen. Echt heel relaxt. Goeie reclame voor T-Mobile :)
     
  12. MamaR

    MamaR Fanatiek lid

    4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Super netjes van T-Mobile! En ook super netjes dat je het even komt vertellen! Vind dat goede service ook wel benoemd mag worden.
     
  13. brabbel1988

    brabbel1988 VIP lid

    8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zo dat is netjes!

    Neemt niet weg dat ik bijna dood neer zou vallen van schrik als ik 100 euro zou moeten betalen voor 1 telefoon, :)
    Maar alles beter dan 400, dat ben ik met je eens!
     
  14. xbabyxdx

    xbabyxdx Niet meer actief

    Wow wat fijn zeg! Goede service van T-Mobile.
     
  15. topper12

    topper12 Niet meer actief

    Voor die 300 euro die je hebt "bespaard" een tablet kopen? Dan kan hij overal tv kijken en alleen via wifi ;)
     
  16. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Da's goeie service ja, fijn! :)
     

Deel Deze Pagina