plopsa de panne of de efteling...hoe druk op 1 mei?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door taliaa, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    hoi dames,

vrijdag 1 mei willen we een dagje weg. de efteling kwam als eerste bij ons op, maar hoe druk zal t zijn in de meivakantie??

de tweede optie is plopsa de panne. veeeeeel verder weg. maar we zijn er nog nooit geweest. hoe druk zal t daar zijn? hebben de belgen ook vakantie?

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik denk dat het bij allebei heel druk is. Het is dan Dag v/d Arbeid, dus in Belgïe, Duitsland en Frankrijk (en héél veel andere landen) is iedereen vrij. Ik was vorig jaar op 1 mei in de Efteling en het was echt heel druk toen.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant

oh poep.goed dat ik ff check dan...

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Op de site en app van de Efteling kun je nakijken of het op de datum dat je wilt gaan druk zal worden. Ik heb even voor je gekeken en er staat dat ze gezellige bedrijvigheid verwachten, dus niet extreem druk. Of het in het echt klopt, weet ik niet.

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    In België is 1 mei een feestdag (Dag van de Arbeid). Bijna iedereen heeft dan vrij.
    Ik zou er dus niet op gokken dat het dan "kalm" is. Zeker bij mooi weer zal het echt wel druk zijn.
    Bovendien is het ook nog een vrijdag en heeft iedereen hier dus een verlengd weekend.

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Klopt meestal wel aardig. Ik ga regelmatig (heb een abonnement) en check altijd eerst even op de site wat ze verwachten qua drukte. Tot nu toe klopt het eigenlijk altijd.

Deel Deze Pagina