Mallorca ? Of toch Turkije ?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door gemma87, 19 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    Nou de titel zegt het al een beetje ik heb onverwacht in juni 2 wk vrij dit jaar ,nu willen we lekker een dag of 8 weg.
    Eisen zijn niet te lang vliegen echt Max 3,30 u ,kindvriendelijkheid en dus ook speelplek en een leuk zwembad zijn belangrijk, liefst hebben we allemaal een gewoon bed geen bedbank oid.
    Ik vind t niet erg om te koken maar een all in formule is ook een optie.
    Dan willen we best ook een à 2 dagen wat doen dus een markt bezoeken en een leuk dierenpark oid of leuk zwemparadijs is ook fijn.
    Mijn kids zijn 4 en 2 ook niet onbelangrijk.
    Heb ook gedacht aan menorca maar ben bang dat t dan echt alleen een zwembad vakantie word ? Of is er wel een boulevard oid.
    We hebben dus een beste wensen lijst en ik word er ondertussen tureluur van ik wil overginds Max 2000 uitgeven voor ons 4 en,dan wel uitgaande van een verblijf onv. logies.

Dus hebben jullie leuke tips oid voor ons ?

Gr. Gemma

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Ik weet niet of je Italie wat vind? Wij zijn vorig jaar naar Villaggio a mare geweest met het vliegtuig en daar een auto gehuurd. Voor vliegen en auto waren we in het hoogseizoen iets van €800 euro kwijt. Heb net even snel gekeken voor een huis op het park en dat is in juni bijna €900 euro.
    Misschien kan je hier ook wat mee?

Veel plezier in elk geval met uitzoeken!

3. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Mallorca is prachtig.. wij zijn met ons zoontje van toen 1 vorig jaar geweest wij verbleven in Alcudia garden all inn en midden tussen de winkeltjes en restaurantjes waar je overigens geen last van hebt. het strand is er super mooi en loopt heel langzaam af in de zee er is een markt in de buurt en er worden verder veel excursies aangeboden huur ook eens een auto en ga zelf het eiland verkennen hebben wij ook gedaan en het is prachtig.

Wij gaan overigens nu dit jaar in juni met ons zoontje nu 2 naar Turkije in Side..

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wij gaan in juni naar Alcudia Garden. Hoe vonden jullie het hotel? Nog tips voor leuke uitjes?

5. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    Bedankt voor de reacties.

Denk dat t toch Mallorca ,menorca oid word.

Italië gaan we volgend jaar doen met de auto.
    Dan blijven we 15 dagen op een camping.

We gaan laatste week van augustus naar lara met de hele Fam. Voor 11 dagen.
    Liever gaan we nu dus naar een ander zonnige bestemming ;).

Een auto huren heb ik ook aan gedacht dat zou ik dan nog uit moeten zoeken heb wel wat info over Mallorca zelf opgezocht en dat spreekt ons zeker aan.
    Nu nog een betaalbaar appartement vinden iemand bog suggesties ?
    En menorca is iemand daar al eens geweest

Gr. Gemma

6. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Wij vonden hotel prachtig erg mooi gelegen jammer alleen dat als je op de eerste etage zit je met de trap moet geen lift aanwezig en dat is best onhandig met een kindje dat nog niet loopt en in een buggy zit. Eten was heerlijk en voor een week goed te doen..

Tip voor uitjes huur een auto niet duur en kinderzitjes aanwezig markt in Alcudia was erg leuk en Palma prachtige stad..

@Gemma om weer even in jou topic te blijven op Menorca zijn wij nog nooit geweest heb wel van horen en zeggen dat het er lang niet zo toeristisch is als Mallorca maar daar moet je van houden..

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik houd van Turkije, dus voor mij zou de keuze niet moeilijk zijn :D

8. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0