Ik ben echt een held als het om electra gaat, heb de ballen verstand van computers en zit er niet zo gek vaak op. Nu is mij weleens gebeurd dat er naar iedereen in mijn contactenlijst van hotmail een vaag e-mailtje is gestuurd onder mijn naam. Het is een mailtje in het engels en meestal gaat het over sex. Ook is het iedere keer een andere naam die ze gebruiken (maar wel mijn mail adres). Nu is dat deze week alweer 2x gebeurd, en ik zit dan nog geeneens achter de computer, wat ze zijn beide midden in de nacht verstuurd. Ben ik nu gehackt of zo? En wie weet wat ik ermee moet doen, want ook mijn advocaat en andere belangrijke personen krijgen deze mail . Terwijl ik het niet doe. Hellupppp...
Jep, wachtwoord veranderen. Hier hetzelfde verhaal, alleen dan andere mailtjes vanuit mijn naam. Maar na het veranderen van het wachtwoord, was het over.
Jep wachtwoord veranderen. je bent niet gehackt. waarschijnlijk heb je op een site een keer je email ingegeven en je wachtwoord. of je hebt per ongeluk op een soort gelijk bericht geklikt via je msn. dan leest dat programme je msn uit en gebruikt jouw contactenlijst om spam te versturen. als het goed is is het bij een wachtwoordwijziging weg. heb het ook gehad en een aantal in mijn contacten lijst ook.
Ojee, ik computertechneut. Hoe moet ik mijn wachtwoord veranderen bij hotmail . OF kijk ik nu zo scheel??