Carrousel mag je wel in onder de 100cm alleen onder begeleiding. Wel moet je voor best veel dingen 90cm zijn met schoenen aan. Maar plopsa heeft ook lengte eisen. Toverland buiten is nu dicht.
Toverland dan moet je als ouder in veel attracties mee. Zo moest ik met mijn 4 jarige mee in de draaimolen en een soort bootjes. Absoluut niet noodzakelijk bij een vierjarige maar omdat hij geen meter was moest dat toch. Zoon vond het wel heel erg leuk en hij mocht best veel. achtbanen ook, als wij maar mee gingen.
ik ben nog nooit in plopsa hasselt geweest (wel in coevorden) maar kies die sowieso omdat ik toverland echt het meest vreselijke park ooit vind....nog erger dan slagharen.
Mijn ervaring is dat Hasselt echt helemaal niks is, zo klein. Zou dan toch toverland kiezen. Oo zie dat toverland buiten dicht is. Heb je nog andere opties?
Ik vind Hasselt groot genoeg voor kinderen van die leeftijd. Wij zijn er vaker geweest en vermaken ons prima van 10-15. Veel langer houden ze op die leeftijd (die van ons zijn 4 en 3) ook niet vol
Dank dames! We zijn in Hasselt geweest van 10.30-14.00 lang genoeg omdat de jongste normaal nog slaapt. Nu was ze al de heenweg in slaap gevallen en terug weer. Inderdaad klein maar overzichtelijk, show van Bumba vonden ze leuk. Ikzelf vind Bumba vreselijk en heb ze het nooit laten kijken. Peuters moeten leren praten maar je verstaat er geen bal van. Buiten was open en het was behalve koud wel droog. Het was een uurtje rijden voor ons dus goed te doen.