Zakynthos, iemand daar bekend??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mama2bengeltjes, 26 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    Heeft iemand leuke tips voor Zakynthos? We hebben gisteravond geboekt dus ben nu op zoek naar leuke uitjes, restaurantjes e.d.

Het is voor ons de eerste keer Griekenland dus heb er nu al heel veel zin in!

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.815
    5.951
    113
    Vrouw
    Waar op zakynthos? ��

Griekenland is fijn ��
    Het eten is fantastisch, aardige mensen, veel cultuur en een fijn klimaat.
    Zakynthos heeft ook behoorlijk wat zandstranden, prettig is dat.

3. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    We gaan naar Tsilivi, naar appartementen erietta! Niet in het centrum maar we kunnen fietsen of een auto huren om de omgeving te bekijken.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Gelukkig heb je niet gekozen voor laganas. Echt een feestdorp en al helemaal in de zomer. Wij zaten in een dorpje er naast en dat was erg leuk. Tsilivi leek ons ook leuk, je zit dicht bij de hoofdstad die ook de moeite waard is.

Ik raad je aan uitjes via nefis travel te boeken. Is een kleinschalige organisatie max 20 man per uitje met de bus dacht ik. Wij hebben een rondrit over het hele eiland gedaan en dat is echt een aanrader. De gids is een nederlandse die daar al jaren woont, kan zo leuk vertellen met veel Griekse mythes van het eiland. En een tochtje op zee om de schildpadden te zien is echt een aanrader, mag je ook 2 keer lekker een duik nemen.Tripje naar Kefalonia schijnt ook erg mooi te zijn!

Ken je tripadviser ? daar kun je per dorp/stad de best beoordeelde restaurantjes zien. Doen wij al jaren zo en zo kom je ook echt bij de beste en lekkerste!

Vond het een leuk eiland, maar niet mijn favoriete eiland van Griekenland. Voor een weekje zou ik zeker ooit wel weer eens terug willen.

5. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Wij zijn er al weer 4 jaar geleden geweest. Wij zaten tussen Argassi en Xirokostello in. In de buurt bij Zakynthos stad.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad. Het is wel een klein eiland. Wij hadden wel wat pech met het weer en dan heb je het eiland zo gezien.
    Een auto huren (wel een 4 wheel drive) en dan het eiland rond is heel leuk. Bootttochtjes bij Agios Nikolaos is erg leuk. Wij hebben een paar keer lekker gegeten in Argassi.
    Dagje naar Kefalonia is zeker een aanrader.

Ik ga wel even zoeken of ik nog wat heb liggen...

6. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Owww zakynthos! Zo mooi daar!! Naar het schildpadden eiland is ook erg leuk.

Veel plezier daar

7. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    Super bedankt al voor de reacties, heb er nu al heel veel zin in. Als ik ook de foto's zie van de Griekse keuken.... Lijkt me heerlijk!!

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

15 je geleden in laganas geweest. Wat een drama met die Engelsen daar. T was toen nog weinig bijzonders en net in opkomst. Weet nog dat in de avond de auto's over het strand reden omdat t dan de doorgaande weg was haha. Heel bizar.
    Nu zal het ongetwijfeld heel anders zijn. Griekenland vind ik geweldig. Ga altijd weer terug. Leuke mensen, lekker eten.
    Wat ik toen super vond bij laganas was dat je met waterfietsen op zee kon d dan op een meter afstand van de schildpadden kon zwemmen. Zo gaaf!

Deel Deze Pagina