Jawel hoor, maar niet voor de volle prijs. Kijk eens op mp voor kaartjes bv. Ik vind het best leuk, maar veel te duur als je ziet wat je ervoor krijgt.
Als je alleen voor hem gaat, zou ik het niet doen. Wij zijn er laatst geweest met onze jongens en nichtje van 2. Mijn jongste is 85 cm dus moest voor hem 9.99 betalen. Mijn oudste is 1.08 en moest voor hem de volle mep betalen! De jongste kon alleen in die vliegende kikkers, mega glijbaan en draaimolen, voor de rest wel in die speeltuin, vooral de schommel was leuk, die ballenbad met klimdingen en die disco. Voor de rest was hij te klein. Hij heeft het leuk gehad, maar als we alleen voor hem waren geweest waren we gauw klaar geweest. De oudste kon bijna overal in, die is zelfs in de achtbaan enzo geweest, maar mijn nichtje is kleiner en zij mocht alweer in minder.
Hangt ervan af hoe groot hij is. Vaanf 86 cm geeft het wat meer uitdaging. Zo stom dat het daar op lengte gaat. Mijn peuter van toen bijna 3 mocht niet bij de brandweerauto's mee naar boven om water te spuiten (klein mannetje), maar moest beneden blijven zitten, terwijl hij vanwege zijn leeftijd wel eenvoudig het deurtje daar kon open maken.
Wij zijn daar 2 weken geleden geweest. Samen met mijn familie incl nichtje van 1,5jaar. Zou de volle mep niet betalen maar ze vonden het geweldig! Mijn zoontje vond de caroussel leuk, de schommel, ballenbak, disco en helemaal verliefd op Maya! Ook gewoon daar zijn vond hij al leuk. Dochtertje van mijn zusje is zelfs nog van de megaglijbaan afgeweest samen met papa Die heeft zich echt wel goed vermaakt hoor. Alleen wij waren er rond een uur of 11 en de shows begonnen pas ergens in de middag. Die hebben we dus moeten missen. En we zijn zelf nog even in de achtbaan geweest
Mocht er nog iemand in de buurt van Heemskerk wonen...ik heb nog kaartjes liggen die alleen morgen nog geldig zijn. Voor vier personen. Mag je zo op komen halen. Door ons zullen ze niet gebruikt worden dus zonde om een ander er niet blij mee te maken...
Nee, zou het ook niet doen.... Aangezien ze de helft toch nog niet kunnen kan je met deze leeftijd kan je net zongoed naar een indoor speeltuin gaan!