meer huilen 2,5 jaar?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by knor, Jul 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Wie herkent dit. Mijn zoontje van 2,5 is de laatste tijd erg schrikkerig en begint flink te huilen als hij ergens van schrikt. Ook huilt hij opeens weer mee als er een ander kindje begint te huilen.
    Hoort dit een beetje bij de leeftijd??

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,230
    7,277
    113
    Female
    Brabant
    Ik weet niet of het erbij hoort, maar Eva heeft dit ook de laatste tijd. Begint te huilen als er een vlinder of bij te dichtbij komt enzo. Het lijkt wel of ze nu bewust doorheeft dat onbekende dingen eventueel pijn kunnen doen en ze daardoor bij voorbaat al een beetje bangig is.

3. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    hier niet echt huilen maar wel meer angsten voor dingen en dan soms traantjes in de ogen die hij probeert tegen te houden.
    Zo vindt hij het ineens "eng"om bij opa en oma te slapen ( maar we zetten wel door anders wil hij er nooit meer slapen)
    was hij vd week ineens bang voor een hijskraan

Ook is hij ineens weer eenkennig maar dat kan ook te maken hebben met de vele visite die we gehad hebben omdat hij een broertje heeft gekregen.

Maar ik denk sowieso dat nu met 2,5 er weer een soort sprongetje is of iets

4. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Verder nog iemand?? Hij was altijd heel open maar van het weekend waren we op bezoek bij vrienden en toen heeft hij de hele tijd bij me op de bank gezeten, wilde er niet af want dan begon ie te huilen....

Share This Page