we willen donderdag of vrijdag naar de dierentuin gaan het zou zoals ze nu voor spellen rond de 25 / 26 graden worden dan is dit te warm voor de dierentuin vraag ik me af ? zijn er dan wel dieren of hebben ze het te warm en komen ze niet naar buiten ?
Persoonlijk zou ik niet voor de dierentuin kiezen met die warme temperaturen.Dieren worden loom,liggen alleen maar of zijn haast niet te zien. Als je in een park loopt waar veel teer ligt is het bloedverziekend heet door de weerkating. Maar goed het is maar net wat je zelf fijn vind hoor.
In de dieren zit weinig beweging als het warmer is... Ik ben zelf van de week nog geweest, blijft natuurlijk leuk dat gewoon kijken, maar de meeste dieren liggen er maar gewoon bij Een dierentuin blijft hoe dan ook leuk, heb zelf een abonnement, dus ga in de zomer geregeld... Zijn ook dieren die wel in beweging zijn hoor
UIteraard liggen niet alle dieren stil Hier een abbo op Blijdorp hihihi. Maa persoonlijk vind ik het leuker in voorjaar/na jaar.
Hier ook meer de voorkeur voor in het voorjaar en najaar te gaan Dan is het idd stukken leuker! Hier trouwens een abo op het gaiapark!
In het Gaiapark zijn we geweest met vrienden toen het ook rond de 30 graden was en we nog geen kindje hadden en ook toen lagen de meeste dieren er wat loom bij van de warmte we hebben besloten om het niet te doen