Heb zon pijn in mijn nek opeens, kan hem amper draaien,of naar achter doen, of naar voren. keelpijn en wat verkouden. Denk geen koorts. Voel me wel erg belabbert hele dag. Meer die dit wel is hebben gehad? Vind zo gek opeens die erge nekpijn xx
Kan toeval zijn, dat je een spier in je nek verrekt hebt en tegelijk verkouden bent. Spierpijn is niet vreemd bij verkoudheid. Hier ook een zwaarverkouden dochter en ik heb het ook, ben in geen eeuwen zo snipsnotstrontverkouden geweest. Dochter heeft wel koorts, al meer dan een week , ik niet, maar ik ben erg belabberd. Als je je zorgen maakt, HA bellen. Zeker omdat je ook zwanger bent, ik ben dan ook sneller wat voorzichtig met mijn eigen gezondheid
Ik had het ook, keelontsteking, geen koorts, en pijn aan mn nek wat doorstrekt naar mn oren en hoofdpijn. Dit kwam van mn klieren af, die enorm waren opgezet. Ik heb het nu een week, en het begint nu eindelijk een beetje af te nemen. Hier kwam het trouwens ook ineens opzetten
Ik heb dat ook wel ongeveer 2 x per jaar dan zit mijn nek zo vast dat mijn hoofd scheef blijft staan, en ik het met geen mogelijkheid kan bewegen.