Tenerife

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LinsyVH, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Hey dames,

Dit jaar gaan we op vakantie naar Tenerife. Ik vind echter niet zo heel veel terug op internet. We zitten in Los Cristianos.

Dus weten jullie leuke plekjes, restaurantjes, uitstapjes,... die we zeker moeten doen?

We zitten in het Arona Gran Hotel, iemand die daar al gelogeerd heeft?

2. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Zeker een auto huren en het eiland verkennen, zeker naar de vulkaan gaan kijken, wel vroeg in de ochtend want anders is het veel te warm

3. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Je kan er ook met een boot walvissen gaan spotten

4. an85

an85 Lid

9 mei 2012
    78
    0
    0
    Het dierenpark is ook echt een aanrader! Mooie shows, groot park.

5. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Thanks, heb het eventjes opgezocht en lijkt me inderdaad wat! :)

6. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik hou niet echt van shows met dieren, uit principe ;). Maar toch bedankt voor het meedenken. Zag wel dat er daar een waterpark is? Is dit één en hetzelfde park?

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Pico del teide, loropark. Los christianos boulevard door lopen naar playa de las americas

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Idd de Teide bekijken, zo ontzettend mooi daar. Kun je rustig een hele dag voor uittrekken of twee.

Los Gigantes is ook een leuk dorpje, naast hele hoge kliffen. Je kunt ook een excursie maken waarbij je met de bus naar het dorpje Masca wordt gebracht, waarvandaan je door een kloof naar de zee wandelt, waar je met een bootje terug kunt varen naar Los Gigantes. Het lijkt mij een erg leuke trip, maar toen ik er was was ik 30 weken zwanger, dus niet zelf gedaan.

Verder zijn boottochtjes ook altijd leuk om te doen, rondom Tenerife kun je met wat geluk walvissen en dolfijnen van heel dichtbij spotten.

Los Christianos heeft een leuke boulevard en ook nog een overdekt winkelcentrum, dus er is genoeg te zien en te shoppen. Ook mooie stranden met lekkere speelgolven (wel uitkijken voor de onderstroming). Ik vond de stranden bij Costa Adeje nog wat mooier, dus dat is misschien ook nog een leuk uitstapje.

9. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Dat klinkt allemaal zeer leuk! Bedankt voor de tips :)

10. Johanne01

Johanne01 Lid

9 jan 2014
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siam waterpark er rijd een gratis bus. Ik denk of vanuit waar jij zit.
    Dit park is zeker je geld waard.
    Super gave, leuke en enge glijbanen. ( hoogte vrees, maar toch gedaan.)
    Mega gaaf golf slag bad met echt mega golven. Mensen gingen gillen als er een golf kwam bij de eerste die ze zagen. Hihih.

11. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Verder nog tips?

12. Amare

Amare Niet meer actief

Surfles, super grappig hebben we een uurtje gedaan.
    Een kijkje bij playa de las Americas, lekker toeristisch.
    De boottocht
    De vulkaan (rit er naartoe is al geweldig)

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Enne trek vooral op het strand slippers aan die je aan het water kan laten staan. Het zwarte zand doet enorm zeer aan je voeten.

14. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Bedankt voor de tip, elvira!

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij zijn afgelopen week terug gekomen uit Tenerife, wij zaten in playa de las Americas.

Wij zijn dus inderdaad naar siam park geweest (met de gratis bus service) wat wij en de kinderen erg leuk vonden, ze waren vooral dol op het golfbad wat ook wel echt lekker was moet ik zeggen. Die enge glijbanen ben ik niet zo van maar de lazy river was ook heerlijk haha. Al weet ik ook niet of die glijbanen wel zo goed zijn als je zwanger bent geen idee.

Verder zijn wij dus wel 2 dagen naar Loro Park geweest, maar dat was de hele reden waarom we naar Tenerife gingen. We gingen namelijk om orka Morgan te zien.

Boottochtje wilde onze kinderen niet maar ik hoorde van andere mensen dat dat toch ook wel erg leuk was, hun waren met de boot ook naar La Gomera geweest wat hun erg mooi vonden.

Verder zijn wij naar Los Gigantos geweest maar daar vond ik echt vrij weinig aan. Wat ik wel heel erg leuk vond wat de Teide by Night wat wij gedaan hebben met zo een excursie bus. De zonsondergang boven de wolken vond ik niet zo bijzonder haha maar de sterren die vond ik daar wel echt heel erg mooi.

Tja en verder weet ik het niet we zijn vooral lekker bij het hotel geweest en hebben bij de mac voor ons op loopafstand een ijsje gegeten. Maar verder als wat al gezegd was eigenlijk geen tips. Strand zijn we 1 avondje naartoe geweest voor de zonsondergang maar verder houden wij niet van stranden en zand wat op plaatsen komt waar ik geen zand wil en ga ik voor geen goud de zee in dus daar zijn we niet geweest.

Winkelen was er iig wel een verademing, vorig jaar naar Egypte geweest en het jaar ervoor naar Turkije dus de kinderen hadden echt zoiets van we willen niet naar winkels ivm die schreeuwende blerende plukkende verkopers daar nog net geen trauma geloof ik, maar dat was in Tenerife gelukkig niet je kan gewoon rustig kijken en er staan gewoon prijzen op en ga je weg zonder wat te kopen is dat ook prima.

Deel Deze Pagina