Is het leuk voor ons zoontje om naar plopsaland te gaan? Hij is namelijk gek op de studio 100 personages. Ik lees veel dat het vooral leuk is als ze langer dan 1 meter zijn, omdat ze anders een hoop atracties niet in mogen. Maar op de site staat dat het onder begeleiding wel mag. Niet dat we in de achtbaan gaan, maar de draaimolen etc.
nee onder een meter mogen ze er ook met begeleiding niet in. ze zijn hier erg streng in. wij zijn er geweest en mijn dochter van toen ergens in de 90 cm mocht lang niet overal in. was toch wel leuk hoor maar soms jammer
Zou inderdaad even kijken op de site waar hij precies wel en niet in mag, en of je dat genoeg vind om te gaan. Wij zijn er ook geweest en onze dochter vond het heel erg leuk, is wel al 2 geweest en precies 90cm. Hij krijgt bij de ingang een stempel zodat ze bij de attracties kunnen zien of hij er in mag of niet.
Toen mn zoontje 85 cm was, mocht ie wel in de draaimolen, grote glijbaan, megamindy fietsen, bumba speeltuin, soort van springende kikkertjes molen. We zijn er van 10.00 tot 15.30 geweest. Mijn zoontje was toen 2,5 en kan zich nog steeds herinneren dat we daar zijn geweest. Met een kindje van 16 maanden zou ik er niet heen gaan. Veels te duur naar mijn idee.
Ik vond de prijs absoluut niet in verhouding staan met wat je er voor krijgt, wij zijn geweest toen zoonlief anderhalf was en moesten voor hem al het volle,pond betalen want zo lang was hij ak maar hij durfde nog bijna nergens in, en ik vond het klein erg klein. Als hij nu reclame ziet roept hij dat lijkt me ook leuk maar toen we er waren vonden we het allemaal niks
oja zie dat je zoontje nu pas 16 maanden is... nee dan zou ik er echt niet heen gaan. zet dan gewoon een dvdtje van studio 100 op haha. zonde van je geld
Ik moet wel erbij zeggen dat ik het het sowieso niet echt waard vind om er echt naar toe te gaan voor een hele dag. Wij waren in Centerparcs, en konden voor de prijs van een dagkaart elke dag naar binnen. Dus gingen om de dag gewoon even een uurtje of 2 erheen. Vond ik meer dan genoeg
ow nee dat hadden wij dan weer niet. hadden ook wel vrijkaartjes gewonnen, vind het anders ook best duur, maar zijn er toch wel van 11 tot 4 geweest denk.
16 maanden is nog wat vroeg denk, wij zijn met onze dochter geweest toen ze 3 was....helemaal geweldig. Ook om die figuren idd, maar hij kan ze op tv wel heel leuk vinden, ik denk dat een kindje van 16 maanden het in het echt ineens heel eng vindt en er niet bij durft te komen, das zonde toch??
Kijk even op de site dan kan je precies lezen waar jullie in mogen. Vanaf 1 meter is het leuker maar onder de meter mogen ze ook nog wel redelijk in heel veel dingen. Anders wordt het geloof ik als ze onder de 85 cm zijn want dan is het echt de moeite niet waard. Wij zijn er drie keer geweest, een keer onder de 85 cm, zonde van het geld dus. Tweede keer boven de 85 cm en toen mocht ze in veel meer dingen wat het een stuk leuker maakt, en K3 was daar ook nog eens dus dubbel feest. De laatste keer was ze 101 cm dus ze mocht bijna in alles, erg leuk en er zijn nu ook buiten een aantal attracties bij gekomen wat ook leuk is. Het scheelt dat je voor veel dingen niet hoeft te wachten daar, dus je kan eindeloos door gaan. Klein is het wel, je moet het zien als een soort kermis op een marktplein. Je kunt je er op zich wel een dag vermaken hoor. Voor de kinderen is het natuurlijk altijd super, daar doe je het ook voor. Als hij onder de 85 cm zal ik sowieso nog even wachten.
Wij zijn in Plopsa Hasselt (qua oppervlakte even groot en ingericht) geweest toen onze uk 1,5 jaar was. Hij mocht in best veel dingen en heeft zich dan ook opperbest vermaakt. Juist omdat het een soort van grote sporthal is hebben de kleintjes (en jij als ouder dus ook) overzicht. We zijn met mijn neefjes geweest en de oudste is normaal heel erg schuw en de kat uit de boom kijken maar ook hij vond het geweldig. We hebben ons er allemaal wel een dag kunnen vermaken.