peuterspeelzaal tips nodig voor dochter 3 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door claudiawijnand, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudiawijnand

claudiawijnand Actief lid

1 nov 2006
    290
    0
    0
    hoihoi

onze dochter mocht toen ze 2 jaar en 4 maanden naar school helemaal geweldig vond ze het.
    nou is ze 3 jaar en gaat nog steeds graag naar de psz. we hebben ongeveer 4 weken gevraagt hoe het met onze dochter gaat op schooltje allesging goed alleen een beetje verlegen en zeght niet veel.

nou vandaag heeft me schoonzus haar naar school gebracht en gehaald komt ze haar naar ons brengen heeft ze te horen gekregen dat onze dochter ales er veranderingen komen bijvoorbeeld een nieuw liedje dan gaat ze huilen en schreeuwen. of als ze niet buiten kunnen spelen dan gaat ze ook huilen en schreeuwen. nou hebben ze een eindfeestje op school en raden het aan om onze dochter niet naar school te brengen :(. omdat ze huilt en schreeuwt mag ze niet komen want ze kan niet tegen veranderingen. en dat ze het zo leuk op school vind.

heeft iemand van julli dit ook meegemaakt en wat hebben jullie gedaan.

ik denk als je straks haar overal weghaald dat ze straks nergens meer aan kan wennen.

ik hoop dat jullie wat tips voor ons hebben of wat hebben jullie gedaan

bedankt alvast.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ten eerste vind ik het heel raar, tegen jullie hebben ze dit dus nog nooit gezegd en dan brengt iemand anders haar weg en daar gaan ze het dan tegen zeggen.

Ik zou ze gewoon bellen en voor het eindfeestje een gesprek eisen ook al zou het zo zijn dan nog hebben ze het compleet verkeerd aangepakt en daar mogen ze best op aangesproken worden.

Voor de rest hier een jochie die in de kring zitten en liedjes zingen ook neit op prijs steld, alleen gaat hij dan met zijn handen over zijn oren zitten nee te roepen.

Groetjes Anita

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Jeetje, wat een verhaal. Vind het ook niet gepast dat ze dit tegen je schoonzus zegt en niet tegen jou zelf. Ik zou ook even contact opnemen en de situatie uitpraten.

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    idd zoals hierboven staat beschreven, ik vind dit echt niet normaal. en terwijl je meisje het zo leuk vind , ze kan alleen slecht tegen veranderingen, als je het haar duidelijk zou uitleggen dat er feest is etc. zou het dan misschien wel goed gaan
    vreemd dat de leidster niet gewoon contact met jou opnam

5. wendy77

wendy77 Actief lid

3 feb 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Laura heeft de eerste 1,5 jaar elke keer gehuild als ik haar ging brengen! Uiteindelijk is dat helemaal omgedraaid en nu geniet ze er echt van!! Ook was ze erg verlegen! Ook dat is nu helemaal weg!

Ik zou er iets van zeggen op school! Het is hun taak om voor ALLE kindjes te zorgen en de kindjes die het moeilijk vinden horen zij op hun gemak te stellen!

En ik zou haar dus gewoon naar het eindfeestje brengen!

Deel Deze Pagina