Wij willen als we op vakantie zijn, graag een dagje uit, maar we twijfelen nog een beetje. Wat is er leuker voor een jongetje van 20 maanden? Plopsaland Coevorden, drouwenerzand of speelstad oranje? Het lijkt me wel leuk een keer een ander park te bezoeken, nu we daar toch op vakantie zijn. Ik hoop dat jullie tips kunnen geven, misschien zelfs wel een heel ander park dat wij zelf niet kennen.
Wij zaten daar ook in de buurt op een camping met dochter van toen 1,5 jaar. Wij kregen de tip om naar Ballorig te gaan. Speelstad Oranje is pas leuk als ze groter zijn! Drouwerzand ken ik niet en Plopsaland was er vorig jaar nog niet. Maar naar Plopsaland zou ik pas gaan als ze ouder zijn. Ik zag er een folder van en volgens mij mogen ze nog niet al te veel, overal stond ongeveer bij dat ze <1m moeten zijn.
plopsa zijn wij geweest met kevin nu bijna 3 jaar wij vonden het tegenvallen, kevin kon bijna nergens in. de horeca is ook aan de prijs. wij hoorden daar veel klachten over van mensen die er geweest zijn. een klein pakje drinken was 2,25
hoi, drouwenerzand zou ik nog niet doen met een kindje van nog geen 2 jr. er zijn wel dingen waar hij onder begeleiding in mag hoor maar dan moet hij al gauw 1 meter lang zijn anders mag het weer niet. voor nog geen meter heb je:indoor een apekooi een ezelbaan, buiten heb je dan voor hem een treintje, kinderdraaimolen, auto`s , springkussen en schommels en verder nog wat klimtoestellen en glijbaantjes. als hij nog geen meter is valt de rest eigenlijk af wat er op het park is, wel heb je natuurlijk gratis eten en ranja etc. wij hebben er n.l net 2 weken gezeten, wat je ook kan doen is een bliksem bezoek als je na 15.00 uur komt betaal je 5,75 ipv 11,50. waar wij ook wel heen gingen is kabouterland in eext, is ook erg leuk. dit jaar zijn we naar kabouterland in exloo geweest hier is wat meer te doen dan in eext, maar hier benje denk ik niet een hele dag dan ben je wel uit gekeken tenzij je zoontje graag spelen mag in de speeltuin die er bijzitten. bij mooi weer kun je naar het nije himmelrijk (hoop dat ik het goed schrijf) in gasselte gaan en fietsen op het boomkroonpad. het boomkroonpad zit ook iets van vermaak, boven de bomen klimmen, speeltuintje, huifkar tocht. weet niet waar jullie precies zitten maar hierbij wat tips en voor nog geen 2jr zou ik kiezen voor ballorig.
Bedankt voor jullie reacties! Weet nu in ieder geval waar we niet naartoe gaan Volgend jaar gaan we weer twee weken naar Drenthe, dan is mijn zoontje 2,5 dus dan kunnen we waarschijnlijk wel naar zo'n park. Ik zoek al jullie tips even op op google! Tips blijven altijd welkom!