Texel-tips gezocht!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MvLiam, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Wij zijn momenteel op vakantie op Texel (hartstikke leuk!) en willen deze twee weken een paar avonden lekker met z'n tweetjes uiteten, dansen of gewoon romantisch over het strand wandelen of ergens iets drinken.
    Heeft iemand hier tips waar het leuk is op Texel om een hapje te eten, iets te drinken of misschien een romantisch plekje aan zee om te wandelen/iets te drinken?

Of gewoon een heeeel goed restaurant?

(Andere leuke tips voor de kinderen of om overdag te doen zijn ook zeer welkom :D)

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Restaurant het Bickelement in de Cocksdorp. Goed, simpel kindvriendelijk restaurantje met een aparte kinderkaart en leuke kinderspeelhoek. Ideaal voor de kleine.

Lunchen bij SamSam in de Koog. Vind ik een erg leuke tent.

Ik vond de griek in de Koog (tegenover Lidl) ook erg leuk en gezellig maar dat is al een paar jaar geleden dat we daar zijn geweest.

Overdag kopje koffie drinken in het restaurant tegenover de vuurtoren en dan daar een wandeling maken over het strand. Dat hoort er gewoon bij vind ik.
    's Avonds kun je daar een romantische wandeling maken.

Ijsboerderij Labora. Lekker zelfgemaakt schepijs met een leuke speeltuin voor de kinderen en beestjes om te kijken.

In welk plaatsje verblijven jullie? Fijne vakantie nog!

3. Die ijsboerderij zijn wij ook geweest, leuk staan speeltoestellen en lekker!

Restaurant bij de vuurtoren ook gegeten 's avonds was lekker en daarna lekker wandelen. Ook het appelgebak is daar erg lekker!!

Er zit in de koog, helemaal onderaan de Heuvel een Indiaas restaurant. Fantastisch eten!! en hele aardige eigenaar + vrouw.

Er liggen ook overal van die toeristenblaadjes met allerlei activiteiten die worden georganiseerd, zou daar eens in kijken. Staan vaak leuke dingen in.

4. danip

danip Niet meer actief

Met stip op 1 (bij ons dan ;)) de Italiaan in Den Burg

5. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    hmm ik woon op texel.

Sjans in de koog is net helemaal nieuw gebouwd sinds het afgelopen winter is afgebrand.
    Er zit tegenwoordig een hele goede kok, dus lekker eten en een nog betere cocktailbar :p

met minder weer heb je nog een leuk speelland op vakantiepark de krim, entree is gratis.

Novalishoeve (bij den hoorn) is ook leuk om te zien en voor de kinderen, een biologische zorgboederij, je kunt er leuk wat drinken en in de stallen kijken.

Of misschien het ambachtscentrum in den hoorn?
    Misschien kom ik jullie nog wel tegen zonder het te weten hihi

6. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Heee bedankt voor alle reacties!

We zijn hier inmiddels bijna een weekje en de ijsboerderij was een succes. Ook hebben we Ecomare al bezocht en al 2x lekker wezen surfen op het strand bij de Koog/Ecomare.
    Ook al een dag wezen shoppen in Den Burg, erg gezellig!

In Den Hoorn zijn we nog niet echt geweest dus daar willen we de komende week nog even heen. Ook gaan we nog 2 avonden uit eten (zus/zwanger passen op onze zoon, ideaal!) in De Koog en ik zal eens gaan kijken bij het Indiase restaurant, dat klinkt wel goed! En die Sjans in de Koog (had er al iets over gelezen) klinkt ook goed, daar zullen we ook nog even heen.

We zitten zelf in Cocksdorp, lekker bij het strand in een grote Villa maar toch wel ver van de 'leuke' dorpjes naar mijn mening. Gelukkig hebben we onze auto mee.

Skatje22: Wie weet zien we elkaar nog of hebben we elkaar al gezien haha. Ik heb een hele lange (leuke ;)) vriend en een heel lief zoontje met blond haar en bruine oogjes. :D Er staan wel foto's in mijn fotoboek. Mocht je ons zien geef dan maar een gil hoor! (Dat zou wat zijn haha)

7. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Als je goede vis wilt eten als tussendoortje: Piet van der Star in Oudeschild! Naast het Juttersmuseum, is misschien ook nog leuk. Verder nog veel plezier op vakantie :)

Deel Deze Pagina