Plopsaland Hasselt...is het wat?

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Is het wat?
    Of is het hetzelfde als plopsaland in Coevorden, waar ik niet zulke positieve verhalen over hoor (b.v. dat het erg klein is)

2. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    woon dicht bij hasselt & heb al commentaar gehoord dat het er klein is & dat je als ouders veel moet betalen terwijl je eigenlijk gewoon zelf als volwassene er niets kunt doen:)

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn er vorig jaar geweest en de kinderen vonden het geweldig. 10 keer in dezelfde attractie, maar hun vonden het leuk. Voor volwassenen oogt het inderdaad klein, maar ga je voor jezelf naar 'n kinderpark of voor je kinderen? Wij zijn trouwens wel in veel attracties meegeweest.

4. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Mijn broer heeft voor zijn kinderen een abonnement en zij zijn al jaren fan. Zelf ben ik er nog nooit geweest dus kan er niet over meespreken. Misschien als ik ooit 4/5e kan gaan werken, dat ik ook een abo op iets dergelijks neem (hoewel ik mezelf nog eerder wekelijks zie gaan zwemmen en af en toe gaan schaatsen met Meneer).

5. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    haha klopt , heb zelf geen kinderen dus ik zou het niet weten:D
    toch klaagde ze erover dat ze als ouders het maar niets vonden
    & dat je moest betalen als ouders':)

6. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Ben er in april geweest en vond het niet leuk. Onze dochter had het er na 2 uurtjes wel gezien.
    Nederland schijnt leuker te zijn. Hebben kaartjes gewonnen voor Nederland dus binnenkort kunnen we vergelijken:)

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ben alleen in belgie geweest
    ik vond het wel leuk het was klein maar leuk voor de kinderen ze hebben zich erg vermaakt
    we gaan binnen kort naar de volgende park eens kijken wat er daar van is:)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Het is inderdaad duur en klein. De kids vinden het wel geweldig maar ik zou er alleen heen gaan als je er in de buurt bent. Wij moesten er ruim 2 uur voor rijden en dat vind ik het echt niet waard

9. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Wij waren twee jaar geleden in de buurt op vakantie. Onze dochter heeft zich uitstekend vermaakt, en wij dus ook. Dat je als ouder moet betalen is toch normaal in dergelijke parken? Kind alleen sturen is geen optie.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Als wij heen willen zijn we op vakantie in Landal Vennenbos.
    Dat is zo'n 80km van plopsa hasselt vandaan.
    Begrijp dus dat ik er niet teveel van hoef te verwachten...ach als de kids het maar naar hun hebben.

Heb wel eens gehoord dat er een heel mooi plopsapark in belgie zit, welke is dat dan?

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ben vorig jaar in Hasselt geweest en dit jaar in Coevorden.
    Vond ze heel erg veel op elkaar lijken en alleen een klein verschil in atracties.
    Het ene park heeft wat andere atracties maar de basis is hetzelfde.
    Bumba speeltuin, K3 vliegschommel, Draaimolen, Bumba kikkers, Achtbaan.

12. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    @consider volgens mij is dat "de panne"

Hier alleen in coevorden geweest. De kids vinden het geweldig, wij vinden het klein.
    Het is inderdaad erg duur. Gelukkig hebben wij door de dierentuin abbo 50% korting. Anders was ik na de eerste keer nooit meer gegaan.

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    De Panne is leuk, maar meer voor de zomer geloof ik.

Hasselt vond mijn dochter geweldig en daar draait het om toch. Ja het is prijzig en ja je schrikt je rot dat het zo klein is maar is dat voor zo'n kind niet juist prettiger dat het allemaal goed te overzien is?
    Wij hebben er iig een hele fijne dag gehad en zou zo weer gaan. Ze vond t geweldig Bumba en Plop en Mega Mindy in het echt te zien.

14. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    https://www.facebook.com/nnnails.nl
    West- Brabant
    Ook wij zijn een aantal keren naar Plopsa in Hasselt geweest. Voor ouders is er inderdaad niet veel te doen, maar de kleine vond het geweldig.
    Het is inmiddels al 1,5 jaar geleden en meneer praat er nog over.
    Geen ervaring met andre Plopsaland.

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    De Panne is het mega grote park waar ik heel graag heen wil met de kids als ze wat ouder zijn.
    Moet wel met mooi weer want dat is voornamelijk buiten

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ook in Hasselt geweest en vond het echt heel erg klein jammer dat mijn zoontje niet in de achtbaan mocht wat juist het gaafste was van heel Plopsa omdat hij net iets te klein was en zijn vriendje mocht er wel in. Dus hij kon maar op 3-4 atrracties en dat kikkertje en eendje was ook niet de hele tijd open want was bediening van dezelfde man. Geef mij maar Plopsaland de Panne maar goed is niet echt wat voor de winter.
    In ieder geval wij gaan er zeker nooit meer heen naar hasselt

17. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Wij zijn in augustus met onze meiden (net 2 en 3,5) naar Hasselt geweest en zij vonden het in een woord GEWELDIG! Zelf vonden we het wel klein ogen, maar voor kinderen is het groot genoeg en het voordeel is dat je overzicht kunt houden over je kinderen. De oudste werd als 'grote' geteld en kreeg een stempel waardoor ze overal in mocht (meeste wel onder begeleiding). De jongste mocht niet in zoveel dingen, maar de dingen waar ze wel in mocht, gingen we gewoon 10 keer in... Veel plezier in elk geval!

Deel Deze Pagina