Hier ook het complete pakket. Nooit geen problemen gehad.alleen staat nu onze tv gids al 2 dagen vast...doet niets meer...iemand ervaring mee...
Wij hebben telfort, maar ik ben niet tevreden! die interactieve tv is leuk, maar ik heb vreselijk spijt dat ik ben overgestapt!
Hier niet, alleen vanwege die tenenkrommende reclames zou ik het al laten.. Sinterkerst en nieuw.. :')
Hier vorige maand overgestapt. Tot op heden erg tevreden en de helft aan lasten vergeleken bij Ziggo.
Opzich tevreden alleen loopt de tv wel eens vast nadat je de pauze knop hebt gebruikt en op de een of andere manier krijg ik de tv niet meer uit met de afstandsbediening.
Dik tevreden!! Hier in de omgeving hebben veel mensen Ziggo...maar dat schijnt echt een drama te zijn
lees even mee. gaan overstappen naar Telfort. Ziggo hebben we nu en dat is idd een complete ramp. Betalen twee keer zoveel als bij telfort en minstens 2-3 keer per week ligt de boel eruit.
Per 24 december hebben wij ook televisie en internet bij Telfort. Zaten hiervoor bij digitenne (kpn) en xs4all, maar nu gaan we flink besparen. Hopen dat het vlekkeloos verloopt allemaal...