Plopsaland Hasselt

Discussie in 'De lounge' gestart door ldm, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen gaan we een dagje naar plopsaland. Is iemand er al eens geweest? Ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Als je binnen staat, is het eerste wat je denkt: Is dit alles? Zo klein...

maar.... voor die kleine kindjes is het groot genoeg. Wij zijn er 2x geweest en de kindjes vonden het leuk. Er zijn niet heel veel attracties, maar wel bijna allemaal toegankelijk voor kleine kindjes.... en 5x in de eendjes van Kabouter Lui is ook leuk ;)

Het eten vond ik er volgens mij wel best prijzig en ik miste er lekkere broodjes...

3. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok bedankt we zullen het zien morgen.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik vind het daar heel leuk en mijn zoontje vind het daar echt geweldig :D Vind de prijzen wel duur (vooral eten daar). Zoals Marloes al zegt is eerste gedachte/reactie klein! maar voor de kleintjes is dat wel heel veel ;)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    volgens mij is het vergelijkbaar met plopsaland coevorden en dat vonden wij erg klein en niet waard om zo ver (2 uur) voor te rijden.
    Ook was het idd duur. Toegangsprijzen zijn niet normaal zo duur, en een raketje kost 2,50 euro geloof ik...

Voor de rest heeft mijn dochter zich dr wel vermaakt, maar was leuker geweest als ze boven een meter was geweest.

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

vrienden van ons zijn er geweest... hun vonden het erg tegenvallen.. klein vooral

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    idd het klein maar kindjes amuseren zich wel en daar draait het om

8. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0