Morgen gaan we een dagje naar plopsaland. Is iemand er al eens geweest? Ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden!
Als je binnen staat, is het eerste wat je denkt: Is dit alles? Zo klein... maar.... voor die kleine kindjes is het groot genoeg. Wij zijn er 2x geweest en de kindjes vonden het leuk. Er zijn niet heel veel attracties, maar wel bijna allemaal toegankelijk voor kleine kindjes.... en 5x in de eendjes van Kabouter Lui is ook leuk Het eten vond ik er volgens mij wel best prijzig en ik miste er lekkere broodjes...
Ik vind het daar heel leuk en mijn zoontje vind het daar echt geweldig Vind de prijzen wel duur (vooral eten daar). Zoals Marloes al zegt is eerste gedachte/reactie klein! maar voor de kleintjes is dat wel heel veel
volgens mij is het vergelijkbaar met plopsaland coevorden en dat vonden wij erg klein en niet waard om zo ver (2 uur) voor te rijden. Ook was het idd duur. Toegangsprijzen zijn niet normaal zo duur, en een raketje kost 2,50 euro geloof ik... Voor de rest heeft mijn dochter zich dr wel vermaakt, maar was leuker geweest als ze boven een meter was geweest.