Iemand een tip hoe ik deze hoek leuk kan opvullen? Het leek tijdens de verbouwing zo'n goed idee; de hoek laten bestaan ipv weg laten timmeren. Maar dochter slaapt er nu al 4 jaar en de hoek is nog steeds hartstikke leeg. Ik ben echt inspiratieloos.... Hoek is ca. 1 mtr diep en 75 cm breed. Laagste punt is 1 mtr en het hoogste 190 cm.
Speelt jouw dochtertje graag op haar kamer? Misschien is een mand met speelgoed of met spelletjes wel leuk. Of een poppenbedje?. En anders misschien een leuke prullenbak? (Mijn dochter knutselt graag op haar kamer, dus een prullenbak is hier wel nodig ). Of een lounge hoekje met kussens op de grond?
Ik zie dat rechtsonderin kastgedeelte is.. dan misschien er tegen over of aan de wand ernaast iets van een rekje voor boekjes in te zetten? Je zou zelfs de houten kruidenrekjes van Ikea kunnen gebruiken.. (evt zelf verven in de gewenste kleur). Door de extra "staaf/balkje" dat er aan zit om normaal de kruidenpotjes tegen te houden kan het ook prima om boekjes er in te zetten Deze bedoel ik BEKVÄM Kruidenrekje - IKEA Dan kun je zoals anderen al zeiden evt ook een leeshoekje ervan maken.. lekker dik groot kussen op de grond in een leuke kleur erbij etc Of een schoenenrekje/kapstokje.. of een groeimeter aan de muur.. zoiets?
Ik zat ook te denken aan een leeshoekje, met gordijntjes.. Lekker knus. Of een speelhuisje/tent ervan maken..
Dat is idd wel een heel leuk idee! Rekjes voor boekjes, lampje erbij, een grote roze zitak of andere kussentjes en dan een gordijntje ervoor. Dochter zit de laatste tijd graag op haar kamer. Muziek luisteren, knutselen, tutten voor haar spiegel, met de barbies spelen... Dus denk dat ze hier wel blij van zou worden
Ik zou er een kast op maat in maken, met legplanken en een deur. Kun je kleding in opbergen of speelgoed.
Wij hebben ook zo'n hoek maar dan iets groter. We hebben er inderdaad een zitzak ingelegd en soms maken we er een tentje van. Helemaal blij zijn ze dan met hun "geheime" hoekje! Ik had als kind ook zo'n klein geheim hoekje en ik zat er heel vaak. "Geheime" hoekjes doen het altijd heel goed bij kinderen,
Er komt sowieso een zitzak in! Had gisteren dr oude schommelstoel gepakt en in de hoek gezet met een poefje erbij om te kijken wat de ruimte nou eigenlijk is. Verteld dat ik er een leeshoekje van wilde maken.... Toen ik later op haar kamer ging kijken, zat ze dus al in het hoekje en had ze zelf alle boeken uitgestald
Denk trouwens dat ik mijn man nog even lief ga aankijken en vragen of hij het laatste schot eruit wil maken om er zoiets van te maken. Gordijntje wordt nogal een uitdaging denk ik Hoe ga ik dat in hemelsnaam maken?
Deze laatste vind ik erg leuk! Mijn dochter heeft ook wand met knieschotten en zoals hetnu isben ik helemaal niet tevreden. Die ga ik aan mijn man laten zien. Welke site had je die vandaan?
Je gaat er denk ik niet veel aan hebben, maar vond de foto via Google hier... KEKKEK » Aftimmering zolder / veel opbergruimte