Ik zit al vanaf 2 uur te wachten op de babykamer die bezorgt gaat worden. (Ze zeiden dat ze er ongeveer 2 uur zouden zijn). Maar ik moet nodig! Ik ben zo bang dat als ik net op de wc zit dat ze dan net aanbellen. Hoe doen jullie dat?
hahahaha sorry moest echt even lachen toen ik het las ik zou gewoon gaan! ja misschien komen ze pas over een half uurtje.. you never know.. succes! hihi
Hahaha, ik kan gelukkig heel snel! Maar even serieus, ze wachten vast wel even, en anders een briefje dat je op zolder bent en de bel niet goed hoort ofzo? Met je mob nr?
Ik weet niet hoe lang je erover doet, maar stel dat ze precies dan aanbellen, dan kun je toch nog wel op tijd bij de deur zijn... Snel afvegen broek aan zelfs handen wassen moet nog wel lukken. Zij willen ook niet met dat kamertje weer terug, dus ze zullen waarschijnlijk echt wel eventjes wachten.
Haha het is ook wel lachwekkend. Ik open even dit onderwerp zodat ik even wat afleiding heb... Moet ook nog gaan stofzuigen, maar durf hem niet aan te zetten, omdat ik anders de bel niet hoor... Maar hebben jullie dat nooit dan? Als je een bepaalde tijd iemand verwacht (met of zonder pakje) en die persoon komt later, en je moet verschrikkelijk nodig naar de wc... Stellen julie dat naar de wc gaan dan ook net als mij uit of gaan jullie idd dan gewoon..
Vaak maken ze eerst de vrachtwagen open voordat ze aanbellen, dus als je nog geen vrachtwagen de straat in ziet rijden zou ik gewoon gaan
Maar de stoelgang duurt tegenwoordig wat langer sinds dat ik zwanger ben. Aaaaaaaaah moet poepuh. (Sorry )
Haha dat klopt. Maar dat weet je niet van tevoren... Af en toe zakt dat gevoel ook weer even weg, en dan ineens is het er weer. Kan beter blijven zitten, want als ik ga lopen dan krijg ik meer drang.
waardevol HAHAHHAAA ik heb dat ook wel eens! dan hou ik het ook gewoon op! haha maarre leuk hoor dat jullie de babykamer vandaag al krijgen!!! had het al gelezen op je hyves.
En dan staan ze dalijk in je kamer en kun je het écht niet meer ophouden en moet je wel Zou me dan helemaal ongemakkelijk voelen Maar veel plezier met de babykamer! Leuk!
hier ga ik gewoon naar de wc... als er word aangebeld gil ik hard.. ik kom eraan zit even op de wc haha
HAHAH wat een vraag!! pff waar kun je al een probleem in zien zeg.. kans van 1 op 100.000 dat ze nét in de ene minuut dat je op t toilet zit aanbellen toch?
Ohja, laat je even weten hoe het afgelopen is? Zit nu helemaal in spanning voor je Maar heel veel plezier met je nieuwe kamer!
De pakketjes worden NU bezorgt... Die man is heen en weer aan het lopen naar zijn bus. Wat een opluchting.